Ett hemmakontor blir till - hur ser ditt ut?

Den är inte jättetunn och ligger fin fint på bordet utan att hålla på att röra sig. Väldigt nöjd med den faktiskt!

Du menar inte att du ångrade dig? :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 gillningar

haha nä den var för liten xD storlek har betydelse!

Trodde det var whiteboards i bakgrunden innan jag såg att det var rullgardiner. Tänkte att denna snubben skojar inte med att jobba hemma :joy:

1 gillning

haha! xD

Frun har jobbat hemma sen i mars, jag jobbar hemma halvtid ungefär. Var tvungen att inreda ett rum i källaren åt mig. Work in progress än så länge.

6 gillningar

Här är det inte klart heller än. Ska fixa kabeldragning när det är helt klart att det ska stå här. Riktigt Nice stå/sitt bord från IKEA. Mina gamla trpdade Sennheiser Momentum får agera mötesheadset
Tangentbord kanske jag fixar ett eget. Musen är egen. Så nice att växla mellan olika enheter med en. Logitech MX Anywhere 2s

2 gillningar

En sån deskmat skulle jag vilja ha, var har du köpt den? :thinking:

1 gillning

Är nog Ikeas,om jag inte minns fel, vi har såna på jobbet! :+1:

1 gillning

Denna kanske? :thinking:

Vad är det för hållare till lurarna och MacBooken?

Yepp, den är det.

1 gillning

Ikea. Japp det var\är Ikea.
Ska inhandla en till till dottern. De är riktigt sköna.

1 gillning

Sitter i ett riktigt slaskrum (allt som blev över efter flytten för två år sedan hamnade här, sen har det inte hänt så mycket mer). Ett bättre/snyggare skrivbord står på önskelistan, men jag har i alla fall nyligen kompletterat med en ny fot till skärmen (originalfoten hade få justeringsmöjligheter) och en ny stol. Innan satt jag med gamnacke på en pinnstol och jobbade.

(Haha, ser efter att jag postat att både jag och resten av slaskrummet syns i skrivbordslampans reflektion :slight_smile: )

8 gillningar

Här kommer mitt bidrag. Skrivbordet i vardagsrummet fanns sen tidigare, från början med en iMac på men på senare tid min eller frugans laptop. När hemmajobbandet startade kompletterades det med skärm, tangentbord och magic trackpad.

7 gillningar

Jag och sambon växlar mellan kök och vardagsrum, så kontoret plockas ner varje dag
Image

5 gillningar

Pinkoden som skärmsläckare? :wink:

Haha. Hade man kunnat tro…men klockslaget, 12:24.

Ingen som har skaffat “inlines”-hjul till kontorsstolen? Jag har skaffat till tre stolar här hemma. Skonar parketten väldigt bra. Varje gång har det blivit någon ny variant, men ungefär sådana här:
https://www.amazon.se/femor-uppsättning-kontorsstolhjul-svängbara-golvskyddsmaterial/dp/B076PGB8D6/

2 gillningar

Testade också det, men åt andra hållet. Visade sig att ett gammalt Apple Keyboard fungerar fint även efter att ha badat i ett par deciliter kaffe.

1 gillning