Ett hemmakontor blir till - hur ser ditt ut?

Han säljer även matsalsbord till villan :sunglasses:

1 gillning

Det är jobbigt när det är odjupt. Ska byta skiva på mitt höj och sänkbara, tänker mig något gigantiskt :star_struck::star_struck:

1 gillning

Låt familjen mötas av ett gigantiskt bord i vardagsrummet. Ett skrivbord…:grin:

1 gillning

Så ser det ut hos mig (stolen syns ej) litet rum.

Här inne programmerar man olika sidor och projekt, just nu bygger jag regnr sökningen till ABS Wheels (den delen i mitten ska bli vassare), vilket lär ta 3 veckor till. Suger att sitta hemma och jobba :triumph:

3 gillningar

Göteborg från ovan som bakgrundsbild.

2 gillningar

Dags att komma på något nytt nu!:wink:

1 gillning

Det är på dagen en månad kvar till Djurgårdens IF–IFK Göteborg. Det att dags att bli ännu vassare i dissarna av Göteborg de närmaste veckorna. :wink:

Väääääääälkommmen till bubblan!

Dags för admin att hålla sig till rätt Bubbla. :triumph:

2 gillningar

bild

Får väl tillägga att jag satt upp den här på kontoret nu (jag valde en vit ram eftersom jag tycker det passar bättre med linjerna i fotboll):

Det har varit mycket tekniska lösningar i den här tråden. Vad har ni andra gjort för trivseln på hemmakontoret?

Ja på honom!

1 gillning

Vad ska man ha för ställ till laptopen?
Jag vill slippa externa skärmen och få upp laptopens skärm i vettig höjd.
Något liknande som detta.

Griffin elevator stand

Sånt hade jag i Sverige i flera år. Var väldigt nöjd med det! :slight_smile:

1 gillning

Jag har ett sånt här på hemmakontoret. Har haft det i säkert 10 år. Är väldigt nöjd med det:

På kontoret har jag ett HiRise | Height-adjustable desktop stand for MacBook & laptops – Twelve South men det är jag inte lika nöjd med. Skillnaden är att på mStand är det en kant i framkant som ser till att datorn alltid hamnar i samma position medan på HiRise är fritt att ställa datorn lite som man vill vilket gör att det är lite små justerande innan datorn hamnar rakt.
En fördel med HiRise är att man kan justera höjden på det.

1 gillning

Jag använder detta:

1 gillning

4 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Flams och trams-tråden

Blev ett Griffin.
Balkong-grannen (inte han med stödkrage som bjuder på stänkare) har ett sånt och är nöjd

5 gillningar

Samma här. Tungt, stabilt och står kvar på sin plats.

2 gillningar

Gott, nu behöver jag inte ställa fram och ställa undan extraskärmen varje dag. Skönt med laptopsskärm i bra höjd.

6 gillningar