Ett hemmakontor blir till - hur ser ditt ut?

Tänker på Patrick Bateman i American Psyco när jag ser alla nitiskt städade bord. (vet inte om man såg hans skrivbord i filmen, men det såg säkert ut som alla här i tråden) Jag säger inta att alla här som postar bilder är sadistiska psykopater, men chansen finns ju. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 gillningar

Det är klart man har ordning och reda. Folk som inte har det är jag skeptiskt till. :wink::joy:

3 gillningar

Kanske inte så många sadister här då men inga genier heller =)

1 gillning

Organiserat kaos! Så jobbar jag, var sak har sin plats. För det otränade ögat ser det stökigt ut, men för ägaren är allt frid och fröjd inombords :clinking_glasses:

2 gillningar

Ena sidan av kontoret. Ny stringhylla :heart_eyes:

25 gillningar

Wow, snyggt! :ok_hand:t3:

Tack! :grin: egentagna tavlor också :laughing:

2 gillningar

Snyggt! Extra plus för Skodan också! :blush:

2 gillningar

Här kommer @Randomdude insmygande och bara Boom, slår ut oss alla med värsta designkontoret…:+1::grin::clap::clap::clap:

5 gillningar

Där har du en anledning till varför du tycker alla har så mycket pengar :money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings:

1 gillning

Gött med en Ekenäset i den färgen :heart_eyes:

1 gillning

Fina! Är blixtarna riktiga, så att säga, eller tillagda i efterhand?

De är riktiga :slight_smile: slagit ihop 2 bilder för att få med blixtarna på båda sidorna. Stod i mitt sovrumsfönster när vi bodde i lgh :+1:

2 gillningar

Riktigt vackert! Bra fångat och redigerat! :heart:

Tack :slight_smile:

1 gillning

Bilden var även med i tidningen ”Fotosidan”

13 gillningar

För mycket vinjettering & skärpning på skärpan. :joy::joy::joy:

Roligt att följa, har själv sedan ngr månader tillbaka - Dell 42" skärm, dells tgb och mus-pkt, deltaco gaming-musmatta, poly studio 15 för videosamtal samt jabra evolve 75 och 85 för privata samal on the go.

7 gillningar

Va gott om plats alla har! :yum:
Min lilla skrubb.

11 gillningar

Hade jag bar orkat så skulle jag bytt mitt 25 år gamla skivbord men jag kommer aldrig till skott.

6 gillningar