Ett hemmakontor blir till - hur ser ditt ut?

Ja på honom!

1 gillning

Vad ska man ha för ställ till laptopen?
Jag vill slippa externa skärmen och få upp laptopens skärm i vettig höjd.
Något liknande som detta.

Griffin elevator stand

Sånt hade jag i Sverige i flera år. Var väldigt nöjd med det! :slight_smile:

1 gillning

Jag har ett sånt här på hemmakontoret. Har haft det i säkert 10 år. Är väldigt nöjd med det:

På kontoret har jag ett HiRise | Height-adjustable desktop stand for MacBook & laptops – Twelve South men det är jag inte lika nöjd med. Skillnaden är att på mStand är det en kant i framkant som ser till att datorn alltid hamnar i samma position medan på HiRise är fritt att ställa datorn lite som man vill vilket gör att det är lite små justerande innan datorn hamnar rakt.
En fördel med HiRise är att man kan justera höjden på det.

1 gillning

Jag använder detta:

1 gillning

4 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Flams och trams-tråden

Blev ett Griffin.
Balkong-grannen (inte han med stödkrage som bjuder på stänkare) har ett sånt och är nöjd

5 gillningar

Samma här. Tungt, stabilt och står kvar på sin plats.

2 gillningar

Gott, nu behöver jag inte ställa fram och ställa undan extraskärmen varje dag. Skönt med laptopsskärm i bra höjd.

6 gillningar

Tänker på Patrick Bateman i American Psyco när jag ser alla nitiskt städade bord. (vet inte om man såg hans skrivbord i filmen, men det såg säkert ut som alla här i tråden) Jag säger inta att alla här som postar bilder är sadistiska psykopater, men chansen finns ju. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 gillningar

Det är klart man har ordning och reda. Folk som inte har det är jag skeptiskt till. :wink::joy:

3 gillningar

Kanske inte så många sadister här då men inga genier heller =)

1 gillning

Organiserat kaos! Så jobbar jag, var sak har sin plats. För det otränade ögat ser det stökigt ut, men för ägaren är allt frid och fröjd inombords :clinking_glasses:

2 gillningar

Ena sidan av kontoret. Ny stringhylla :heart_eyes:

25 gillningar

Wow, snyggt! :ok_hand:t3:

Tack! :grin: egentagna tavlor också :laughing:

2 gillningar

Snyggt! Extra plus för Skodan också! :blush:

2 gillningar

Här kommer @Randomdude insmygande och bara Boom, slår ut oss alla med värsta designkontoret…:+1::grin::clap::clap::clap:

5 gillningar

Där har du en anledning till varför du tycker alla har så mycket pengar :money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings:

1 gillning

Gött med en Ekenäset i den färgen :heart_eyes:

1 gillning