Det här är Sonos Roam

Buuu Sonos, man vill ju ha den på releasedagen :smiley:

1 gillning

Men dom kanske är snälla och skickar innan. :man_shrugging:

Wohoo!

Ping @Thomas

4 gillningar

Oooh, hoppas hoppas. :+1:t2:

1 gillning

Inget mail från Sonos ännu, men ett SMS från DHL :+1:t3:

1 gillning

Jag har fått både mail och sms från DHL.
På måndag hämta jag upp den på min Service Point.

1 gillning

kom ihåg att uppdaterar den till senaste mjukvaran.
Jag håller på att skyffla in den senaste uppdateringen nu och hoppas att det kommer ta hand om buggarna den haft

1 gillning

bild

3 gillningar

Prata om basdunk… Ölen skummar…:sweat_smile:

Måste erkänna att jag är lite orolig att jag inte kommer vara riktigt nöjd när det gäller basen. Vad säger du om det som gillar bas. :thinking:

Det är över förväntan. Alltså ljudet är det minsta sonos gjort. Men i relation till storleken så är det enormt

1 gillning

Det låter lugnande. Ja det är ju en liten pjäs så man får ju ta den för vad den är. :+1:t3:

När jag såg den så sjönk mina förväntningar som Titanic och när jag slog på den så blev jag helt ”blown Away” när jag kopplade ihop två stycken så undrade jag lite vad jag skulle med två Play:1 till.
Sedan jag slutade vara student så har volymen på högtalarna minskat och antalet högtalare ökat

2 gillningar

Äger inte du ett PAR soundbooks?

Min Roam är i Bryssel nu. Hoppas på leverans redan på måndag

Det stämmer!

1 gillning

Samma här. Då får du nog din på måndag. :+1:t3:

1 gillning

De används sällan inomhus i hemmet, är lite rädd att råka blasta sönder hela familjens trumhinnor

Anser du att den låter bättre än HomePod mini?

Jag är jäkligt nöjd med mini men då används den i och för sig bara till poddar :smile:

Jag ska göra ett blindtest med familjen. Jag hör skillnaden. Tycker Mini har bättre bas och bättre ljud oavsett var man sitter.

2 gillningar