Det här är Sonos Roam

Lite snyggare kanske men inte lika smidigt att plocka upp den och gå :wink:

Du får träna upp dina MagSafe-skillz!

Roger är lite mer skeptisk. Han hade nog förväntat sig mer.

1 gillning

Jag tror denna recension kommer vara närmare mainstream än de mest entusiastiska.

1 gillning

Ja. Och det är ju en högtalare för folk som redan kör Sonos.

Då var den beställd

7 gillningar

Skumt…
Var beställde du ifrån. Din skall skicka 20/4.
Men min 30/4. Jag beställde från Sonos.

Jag beställde också direkt från Sonos

1 gillning

Samma färg?

Nej. Jag beställde en svart.

Men gick precis in och kollade.
Då står det 20/4 för svart också. Så då skickas förhoppningsvis min också det datumet. :crossed_fingers:t3:

Behöver verkligen den snart. Min nuvarande som jag har i jobbet är på väg att ge upp totalt. :grimacing:

Behöver man en sån här?

Om du vill vara knug på filten i sommar så ja!

2 gillningar

Härligt! Håller vi tummarna. Samma datum då min arbetsgivare väljer att gå från Skype till Teams. Inget kan gå fel den dagen! :+1: #randomfact

Alla betalar nästan 2000 för den, jag beställde på Sonos och fick 300 i uppgraderingsrabatt, vet inte varför eller hur, hade väl tur antar jag. :slight_smile:

1 gillning

Idag drogs pengar från mitt kort för denna. Är det ett tecken på att det är i rullning tro. :man_shrugging:

Du hade nog en äldre enhet som du fick 15% via.

Jo, jag var nog inne där och kollade uppgraderingsbonusen innan black friday, men sedan köpte jag på rea istället. Kanske hamnade någon ”uppgraderingsflagga” på mitt konto hos sonos.

Någon som fått förändrad orderstatus på sin beställning från Sonos? Man tycker de borde vara på väg snart om de ska vara framme på tisdag.

Beloppet är fortfarande reserverat på kortet

Som jag fattar det så skickas den 20/4. :man_shrugging: