Det här är Sonos Roam

Haha, haft den här telefonen alldeles för länge! Var inte ett problem när man bytte Android-telefoner varje vecka :slight_smile:

@Esse Hur är räckvidden på Wi-Fi? Samma som en iPhone typ? I så fall skulle den funka ute på min gård över airplay2

Har inte tänkt så mycket på det men har svårt att tro att den skall vara sämre än något så minimalt som en telefon.

Alltså jag är så sugen nu! Ge mig!

18kW :flushed:
Det där blev nog lite fel :wink:

1 gillning

Bara att säkra upp till 20 amp då!

Några sådana så har du ”reservdunkar” till bilen :smile:

Varför är @Esse inte en del av TV…?

För att han är en influencer. :wink:

För att jag jobbar med reklam och PR i samma bransch och då kan jag inte jobba redaktionellt.

1 gillning

Aha… det där är ju lite knepigt i denna bransch. Men heter man Ärlige Esse på Tradera borde man kanske kunna få en fribiljett…? :sunglasses::sweat_smile:

Hehe, jag värnar om pressetiken genom att minimera gråzoner :slight_smile:

2 gillningar

7 gillningar

Är småsugen att skaffa en. Skriver upp den i min villhöverlista :slight_smile:

1 gillning

Vil bara tillägga att distade gitarrer låtar aldrig bra i vad dom än spelas upp i. :wink:

Man kan aldrig få för mycket dist :stuck_out_tongue:

2 gillningar

Kan verkligen rekommendera deras laddare om du skall ha den igång i hemmet också, så nice att bara ställa ned och ta upp när man behöver.

1 gillning

Jag kommer nog mest använda den på jobbet och uteplatsen hemma så avvaktar och ser vilket behov jag kommer ha. Den verkar ju funka med vilken Qi-laddare som helst.

Om man kollar @Esse-videon så verkar det smidigare med en vanlig QI-laddare då man kan ta den från laddaren med bara en hand.

1 gillning

Inte lika snyggt dock! Men kollar man @attefors-videon så ser man hur majestätiskt smidigt det är även på deras "magsafe"-laddare: