Datorkrig

Håll dig till ämnet

Haha du jämför ditt krafs på Github med Apple :joy:

Jag omsätter två miljoner per år på det, en person

Ja det gör du säkert :wink::joy:

Vänligen anmäl inte varandras inlägg i denna, samt politikerbubblan. Endast vid typ mordhot och liknande tas saker bort.

2 gillningar

Ni borde ta bort funktionen, värdelöst

Den behövs för sådan som dig :slight_smile:

3 gillningar

Det missbrukas ju av jocko och de andra proletärerna

Grejen är ju den att du har gjort dig omöjlig på alla sveriges teknikforum medan vi är de enda som orkar ha kvar dig, då får du nog acceptera sådant där.

2 gillningar

Det är inte jag som är problemet

Haha jo det är du verkligen. Blir man kickad från Feber som har ett väldigt tolerant nivå på kommentarerna. Så lyckas du bli utsparkad

Det sitter ett gäng 99.9 procentera där precis som här

Det är aldrig ditt fel utan alltid alla andras. Du vet vad det kallas för ? :slightly_smiling_face:

Off topic då?

Och ingen av er skulle ha vare sig kinesisk android eller Apple om det inte var för Ericsson… så här stå och stånga sig blodig diskussion gräver bara skyttegravarna djupare. Bara att inse att Anders gillar att retas. Tror inte han skulle ha barn och jobb om han var så tarvlig som han verkar här :kissing_heart:

2 gillningar

Jag representerar bara den 0.1 procent av befolkningen som är vettig, men kan förstå om det uppfattas som stötande för vissa

Kan hålla med om att majoriteten av alla människor är idioter men det berättigar inte en att bete sig som en idiot själv. With great power comes great responsibility. Eller om man är stark måste man vara snäll.

Eller så påminner man de andra 99.9% att de är idioter hela tiden så kanske de förbättrar sig? :stuck_out_tongue: Jag tror iof inte att Esse eller Jocke kommer bli bättre människor eller lyssna på de som vet bättre. men, men

Du har uppenbarligen inte läst Dale Carnegie. Du kan inte få en person att ändra åsikt genom att kalla den för idiot och säga att den har fel. Säger du att en person har fel så blir den mer säker på sin sak.

Man kan inte ändra någon, så man kan lika gärna kalla dem för vad de är