Datorkrig

Jo då bör vi få en notis om det och flytta till antingen trams eller politikerbubblan :slight_smile:

1 gillning

Vi lyssnar alltid på de som vet bättre, det är därför vi är så goda människor samt varför vi aldrig lyssnar på dig :slight_smile:

1 gillning

A post was merged into an existing topic: Stora politiktråden

Android kommer aldrig slå iOS när det gäller känsla och tajthet i gränssnittet.

1 gillning

Det är ju redan bättre, men okej

Subjektiv bedömning från en som vi redan konstaterat inte har något omdöme.

1 gillning

Tomtar vs en king

Jag hade en chef som är precis som dig…total hybris

1 gillning

Undersåtar brukar ha sned bild av sina chefer

Det har var en uppfattning som delades av både arbetare och andra chefer.

Klart det finns dåliga chefer, men det är vanligare de anställda är kassa och tycker chefen är orealistiskt osv.

Ignorans och avsaknad av realistisk självuppfattning brukar vara egenskaper som skapar chefer, fruktansvärt dåliga chefer.

Det har också skapat din personlighet.

Jag har ju projektanställda och praktikanter för mitt spel, fått mycket bra feedback från dem så det är roligt. Samt som arkitekt är man ju en form av chef då man bestämmer hur folk ska jobba rent tekniskt. Det går alltid bli bättre, men tror de flesta av mina kodapor är nöjd med mig

Pengar köper dig inte klass…

1 gillning

Helt sant, det får man via uppfostran. Mao minst en generation tillbaka. Det där är sedan gammalt. Nyrika är riktigt ocharmanta.

Var din uppfostran likt Mao?

1 gillning

Nä!
Smartphones kom för att tekniken gjorde det möjligt, klart vi haft smartphones utan Apple !

Det skrev jag inte heller utan jag skrev

“Faktum är att du inte skulle ha en smartphone idag som den ser ut nu utan Apples hjälp”

Det skulle säkert finnas en sorts form av smartphone men det var Apple som satte standarden med touch skärmen.

De fanns ju redan innan men sög något så kopiöst.

Jo, men nog hade vi haft smartphones som i det stora hela liknar dagens utan Apple. Kan dock hålla med om att deras innovation var viktig de första åren, numera är det tveksamt.

Med det sagt så kommer jag nog trots allt inte byta från iOS närmsta tiden :wink: