Bluish jobbsök-krislinje

Azure grejen? Gissar att detta betyder flytt också?

Stort grattis. Ser fram emot praliner på posten. :joy::joy::joy:

1 gillning

Aah precis, Azure.
Ja trivs jag så absolut, men då måste det vara ett bra boende med…. Trivs bra i min nuvarande lägenhet så vill ju inte bo ner mig.

För firande eller vad tänker du?:joy: Det är för varmt för att göra praliner nu haha.

1 gillning

Grattis! :raised_hands:

Vill inte göra dig nojig och om jag förstått det rätt så arbetar du idag i offentlig sektor och kommer även fortsätta på det spåret, så är nog ingen fara för just dig. Men som jag förstått är det bra att signa det nya jobbet innan man säger upp sig? :relaxed:

2 gillningar

Tack!
Jaaa, jag är inte dum haha.
Jag ska skriva på avtalet på torsdag och sen säger jag upp mig på fredag.

Har diskuterat med chefen och han är helt med på banan. :relaxed:

3 gillningar

Tänkte ju att man måste fira dig ståndsmässigt. :joy::joy:

Grattis!

1 gillning

Haha förlåt, men tänkte att chefen är densamma som den du säger upp dig hos? :nerd_face:

Jag är nog bara lite skadad av min tidigare ”chef”, han försökte blåsa min dåvarande/nuvarande kollega på uppsägningstiden och när jag frågade om jag kunde behålla min telefon sa han typ ”TA DEN BARA, JAG VILL INTE SE DEN MERA….” och sen så gick han.
Han bjöd dock på avslutningsfika dagen efter, men bjöd inte in några kollegor (var i pandemin så det var få inne i normala fall). Så vi blev tre personer inkl honom, jag och ovan nämnda då, han som senare sa upp sig också :nerd_face::joy::+1::ok_hand:

Yes, det är den chefen jag säger upp mig hos.
Han har varit på mig att söka andra jobb länge nu så, i detta fallet kan jag lita på honom.

1 gillning

Hur ser man att @Bluish har fått jobbet!

Stort grattis, så välförtjänt!!

1 gillning

Läste ju helt fel haha, men ja det har varit en del aktivitet.
Alltid kul att dela med sig av sånt här med bubblan!

Tack!

2 gillningar

Klart du ska dela med dig

1 gillning

Det är ju som en familj typ :smile:

3 gillningar

Fortsätter hyllningskören med ett stort grattis till dig och din nya arbetsgivare!
:partying_face::muscle:t3:

1 gillning

Grattis! Snart får du bli på lyset på en afterwork i Lysekil.

1 gillning

Tackar!

Haha ja eller hur. :joy:

Har tänkt att i början kan jag ta in på hotell eller något om det är någon aw haha.:smile:

Blev bjuden på sommarfest i juni men då behöver jag köra för det är ändå på en torsdag.

Edit: jag är sämst idag haha, läser fel och allt sånt.
Nice pun! Nu fattar jag vad du menar med på lyset i Lysekil. :joy::ok_hand:t2:

1 gillning

Så länge hon inte stöter på den riktiga lysekilen.

1 gillning

En midsommar när jag var barn gled vi in med husvagnen på Lysekils camping och det var rena fylleslaget där. När vi vaknade morgonen efter såg campingen ut som en soptipp.

Är inte de flesta campingar så dock? Nu har jag bara bott på en camping en enda gång men fått intrycket att det är ganska vanligt med bonnafyllor på de flesta campingar.