Apple Watch Ultra för extremsportare

Du kan använda köpet till att testa om Klarna accepterar höga belopp :grin:

1 gillning

Jag gillar dock inte färgen på Ultra. Passar inte rikigt min stil. Hoppas på en svart/grå variant nästa år.

Eller lila? :joy::joy:

What?! Du är ju :art:

Det fixar man ju men klockarmbanden och lätt att byta efter stil och humör.


Sista fem procenten borde ge mig precis över 50h. Men nu har jag inte haft igång något träning eller annat. (Lte igång)

3 gillningar

Hade själv 9% kvar efter över 50 timmar igår och det inkluderar tre löprundor. De har lyckats väl med batteriet, vad det verkar.

2 gillningar

Men inget LTE igång?
Ska se om jag hittar att stänga av bakgrundsaktiviteten på appar jag inte anvönder

LTE och GPS igång på de tre löprundorna (ett par korta samtal där också), för övrigt har den haft BT-kontakt med telefonen.

Vilka appar i bakgrunden är bra att köra ?

Hur långt är ett snöre?

Den frågan kan ju ingen svara på å dina vägnar, det är ju upp till dig då vara du kan säga vad som är viktigt för dig.

1 gillning

Allt som går, kötta på bara.

Så hade ju definitivt inte jag gjort men visst, det är ju upp till var och en :grinning:

Inte jag heller, men för att vara säker att man inte missar något så är det väl lika bra att ta det säkra före det osäkra. :slight_smile:

Så kan man ju se det men det är ju ganska tydligt vad man stänger av och det är ju dessutom endast bakgrundsaktiviteten, blir ju uppdaterat när man går in i den aktuella appen om man skulle behöva den.

Satte min på laddning nyss👆🏻Den hade då varit igång i drygt 63 timmar utan någon form av batterisparläge och ändå 8% kvar, hade nog klarat minst tre timmar till. Nytt ”rekord”, om man får säga så. Mest trevligt att den kan drivas så pass länge med vanlig användning.

4 gillningar

Någon som hoppat på tåget med Ultra? Omdömen - jämförelse 7 och 8 ?

Har en 8 men redan nu skulle jag vilja byta till Ultra. Hur är ditt intryck?

Mycket, mycket bra. Fantastiskt batteritid och i övrigt snabb och rapp som man kan förvänta sig. Gillar den större boetten men där kommer ju tycke och smak in.

Nej! fantastisk i relation till de andra Apple Watch serierna. Men fantastisk batteritid i relation till andra klockor är den inte.