RCS är en operatörstjänst. Det är operatörerna som drar benen efter sig pga dom inte kommit på något sätt att tjäna extra pengar.
Apple har fullt stöd för vanlig okrypterad RCS nu.
RCS är en operatörstjänst. Det är operatörerna som drar benen efter sig pga dom inte kommit på något sätt att tjäna extra pengar.
Apple har fullt stöd för vanlig okrypterad RCS nu.
Signal synkar utan problem mellan alla mina enheter.
Kör hon Peugeot också? ![]()
Känns som att dagen när det är dags att joina team @pao kommer allt närmare. Tänker att jag kanske köper en S26U och en Watch Ultra. Fan har jag officiellt blivit toffel?

Det är värre än en toffel faktiskt!
Vad får man för en beggad 17 PM i nyskick och en AWU2?
Herregud haha...
Blir Attefors nervös på riktigt nu?
Borde jag uppsöka hjälp innan det spårar ur fullständigt?
Visst är Samsung S26 Ultra en fantastisk mobil. Men behöver man pennan? Om inte så är Samsung Galaxy S26 Plus eller Motorola Signature andra alternativ.
Man köper alltid det senaste och bästa, sen gammalt.
Du behöver väl även byta din MPB och iPad till underbara Samsung-motsvarigheter om du ska konvertera? Annars blir det ju halvhjärtat. ![]()
Nervös är fel ord, uppgiven är nog ett bättre ord!
Liten smula självrespekt har jag väl ändå kvar
Köpte ju dem "nyss" så där blir jag nog fast.
Är du allvarlig?
Skall du ge dig in i androidträsket bara för att du inte tycker whatsapp är hundra?
Whatsapp är väl den bästa kompromissen med mest användare som en brygga mellan iPhone och Android.
Du förstår han har äntligen vaknat ur dvalan och vågar komma över till den roliga sidan med en massa val och anpassningar och AI som inte är fejk ![]()
Lite avskräckt blir man när man har lekt med en S25 Edge ett tag. Allting laggar ju jämfört med iPhone ![]()
Jag tar tillbaka det där med träsket. Det var inte snällt sagt, jag förstår bara inte varför man vill byta ekosystem när man är så hårt investerad i ett. Övertygad om att man kommer att sakna integrationer med Mac. För övrigt använder damen och jag bara WhatsApp utav gammal vana (hon har iPhone). Jag tycker WhatsApp fungerar väldigt bra även på Macken.
Ja vad skall jag svara på det ![]()
Normalt har inte Samsung flaggskepp laggat på många år. Men status på din S25 Edge kan man ju undra. Det man kan se är ju att Samsung Galaxy Ultra har ju krossat iPhone Pro Max de senaste åren i phonebuff speedtest ![]()
Ja varför man väljer att byta är ju upp till var och en. Men personligen tycker jag att Whatsapp funkar bra med de som har Apple i min krets. Men @MrMustang har ju sniffat kring Samsung tidigare och är ju teknikintresserad och nu med tjejen redan har Galaxy och inte verkar vara på väg att byta till Apple så är kanske steget kortare ![]()