Apple vs resten (2021–2022)

1 gillning

Att man orkar, det är ju bara en mail app :slightly_smiling_face:

And for group chats, conversations are never encrypted. And Google wants you to believe Apple is refusing to support RCS out of blue/green bubble spite.

4 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Samsung Mobile 2022

4 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Stora elbilstråden (fossilbilar förbjuds i EU 2035)

17 inlägg delades upp till ett nytt ämne: Android 13

Stage manager till iPads pros verkar vara en höjdare :wink:

vad kul att ipad äntligen får windows......
(kan tänka mig det inte kallas så iofs)

edit: sedan är det väl bara vissa ipad som får det?

1 gillning

8 inlägg delades upp till ett nytt ämne: Uppgradera till EMUI 12

Lite slag under bältet att kritisera en funktion som fortfarande är beta.

Bra grej från Samsung:

5 gillningar

Lätt att införa på Android som väl redan har stöd för flera användare? Och en vettig funktion för Apple att införa på iOS! Sätter fokus på frågan varför Apple inte inför fleranvändarstöd på åtminstone iPadOS. Det är ju så självklart att man vill kunna ha en ”familjeipad”, men de vill väl att vi ska köpa varsin till alla…

Skit och dumheter! Sagt av en mactaliban :slightly_smiling_face:

1 gillning

Denna var intresserant. Men framförallt hur outdated iPhone ser ut med dessa skärmkanter :slightly_smiling_face:
Nu kommer ju äntligen AOD och pillhole x3 så det känns lite mer modernt :wink:

2 gillningar

Mig lurar du inte :joy:

1 gillning

Hur var det med era Android-enheter från 2013-14. Får ni några säkerhetsuppdateringar?

4 gillningar

Har inte så gamla grejer, varken från Apple eller nån annan. :joy:

Kanske inte 2014. Men Samsung släppte uppdateringar till flera äldre mobiler nyligen från 2015 mm

Men detta är intressant :slightly_smiling_face:

Jag hade en billig Motorola som jag fick uppdateringar väldigt länge till. Jag fick dock inget nytt Android, men säkerhetuppdateringar lite då och då. Den hade Android Nougat vilket är ver7 om jag minns rätt. Annars kommer uppdateringar till appar hela tiden via Google Play Store. Så apparna får uppdateringar ofta även på äldre mobiler.

1 gillning

Hur då?

Android 6 kom 2015. iOS 12 fungerar på enheter från 2013?