Stora elbilstråden (2020–2022)

Ja givetvis är det ju inte bra men "filmaren" har ju inte uppsåt att få med pojken. Kanske detta kan lära folk att klä av sig eller göra sina behov på avsedda platser? :joy:

Med detta resonemang skulle ju då alla kameror på allmän plats förbjudas vilket hade varit dåligt då dessa klarar upp en hel del brott. Vi kan ju alltid hitta saker som inte är bra eller ok men vi får nog dras med dessa kameror så länge de gör mer gott än ont.

håller helt med dig. Men de kameror på allmänplats hanteras väl av poliser/vakter och är uppmonterade med tillstånd?

Så är det men det finns ju mycket företag, privatpersoner som filmar (olagligt) utanför sin tomt som dokumenterar vad som händer. Men allt i orätta händer är ju inte bra men jag killgissar att så länge det finns i bilarna är det ok att använda det.

2 gillningar

Bara för att det finns i bilarna är det inte ok att använda det på allmän plats. Samma gäller tredjeparts dashcams som har motsvarande funktion.

1 gillning

Effektivt upp och ner för bergen i Norge med elbil.

4 gillningar

Men Stefan, du kan inte nämna att du provkört en bil utan att tala om vad det var för något :woozy_face:

1 gillning

Det var säkert en diesel. :joy::joy:

Flygfotogen :grinning_face_with_smiling_eyes:

:slight_smile: Merca EQE

2 gillningar
1 gillning

Det blev en MG 5 Long Range till slut, kanske inte den roligaste bilen man kan köra men den överraskade mig i både komfort, rymlighet och kvalité. Beräknad leverans mars-april vilket passar bra då nuvarande leasing löper ut maj 2023. Spännande! :blue_car:

11 gillningar

Kul, då är det bara väntan kvar. :slight_smile:

1 gillning

Fick lämna in ZOE:n på verkstaden. Känns lite viktigt att kunna ladda bilen. :wink:

Den skulle ändå in på s.k service så tur i oturen att det dök upp nu.

bild

4 gillningar

Har ni bra tips på ladd-appar? För det finns väl.. :thinking::sweat_smile:

1 gillning

Du hinner nog hitta. :joy::joy::joy:

2 gillningar

Tyst nu med dig gubbe! :joy:

3 gillningar

Chargefinder och laddkartan

1 gillning

Det kan bli tufft på den Brittiska Silverstonebanan i så fall. Det är inte ovanligt att det regnar där :sweat_smile:

Det där fick jag på en Hyrbils ZOE... Var riktigt irriterande för Hertz ville få det till att jag hade haftsönder bilen.

3 gillningar