Apple vs resten (2021–2022)

Du är väldigt optimistisk som tror att du ska få ett svar från TV största troll :man_facepalming:

På tal om floppar.

@pao ska lyssna väldigt noga 4:34 in i klippet :rofl:

1 gillning

Systerföretag. Mobiler ligger under Samsung Electronics och Samsung Electro-Mechanics är inblandade i M processorer

Dåså, då är det ju inte samma grej. De flesta har väl underleverantörer till sina produkter

1 gillning

Nu hängde jag inte med riktigt. Kan du förklara

Ja hur ska jag förklara. Om du köper en Polestar så har dom köpt vissa delar till bilen från andra bolag. Så inget konstigt att Apple köper delar till sina produkter från andra bolag.

1 gillning

Nej, och det har jag inte sagt något om. Skrev ju att Apple har Samsung som leverantör. Men @anon29666066 hatar Samsung men älskar Apple. Men varje gång han låser upp sin dyrbara iPhone så tittar han på en Samsung komponent :slightly_smiling_face:

Jag varken hatar Samsuck eller älskar Apple. Det omvända kan påstås om dig faktiskt. Den enda som hela tiden häller bränsle i denna tråd är du med din passiva aggressivitet. Precis som att du hela tiden måste hävda dig, bevisa något för att du känner dig överlägsen. Du måste hela tiden hävda dig. Kan det vara så att du är yngst och att det speglar ditt beteende här? Är det så så beklagar jag och lovar att vara snäll mot dig :heart:

När kommer podden ”@anon29666066 & @pao – överens om att vi inte är överens”? Ser fram emot att bli patreon.

4 gillningar

Efter alla hans år med sitt trollande är han den sista jag kommer att vara överens med :joy:

Mjo, men det jag menar är att det är två olika företag.

1 gillning

Det håller jag med om :slightly_smiling_face:

Flera vänner har fått senaste SE som tjänstemobil. De är alla överförtjusta :wink:

Som tidigare nämnts så kör jag med både Android och iPhone. Jag tycker att min Galaxy är en bättre telefon som passar mig bättre, men min iPhone + MacBook Pro + Air pods Pro + Apple CarPlay är en stark kombo. Som jag ser det så vinner inte Apple på att ha de bästa produkterna, för de har de inte enligt mig, men det är synergin i "ekosystemet" som är den största fördelen. Det är något alla iPhone frälsta som inte också använder Mac missar helt.

2 gillningar

:crazy_face:

1 gillning

:flushed:

Menyerna har ju faktiskt lite olika funktioner. En checkbox-meny, en textmeny, en ikonmeny samt en inställningsdialog som ser ut som en meny. :man_shrugging:

1 gillning
1 gillning

Att man orkar, det är ju bara en mail app :slightly_smiling_face: