Samsung Mobile 2022

Men du är ju inte som vanligt folk. :joy::joy::joy:

1 gillning

Nej jag har absolut inte tröttnat på fold.

Jo det funkar väldigt bra att byta. Men eftersom det är en jobb telefon så måste MDM verktyget uppdateras och företaget har massor med säkerhets grejer så är bökigt som fan

2 gillningar

Ett bevis på att Samsung lyckats med Fold då du fortfarande är nöjd men inte sugen på att byta :slightly_smiling_face:

1 gillning

true that :slight_smile:

1 gillning

Från sajten:


De flesta av produkterna hade avslöjats sedan tidigare och det blev telefoner, klockor och hörlurar för hela slanten.

Galaxy Flip 4

Det blev en ny Galaxy Flip 4 och Samsung tog inte ut några svängar men förfinade deras mest prisvärda böjbara telefon. Nya mjukvarulösningar, snabbladdning och förbättrade kameror. Startpriset för denna skönhet är 12 290 kronor.

Galaxy Fold 4

Även Galaxy Fold 4 påminner väldigt mycket om sin föregångare och kamerorna blev även mer avancerade till denna. Där den största nyheten är den nya 50 megapixel-sensorn. Med ett startpris på 19 990 kronor är det fortfarande en av de dyraste telefonerna på marknaden.

Galaxy Watch 5 och Galaxy Watch 5 Pro

Galaxy Watch 4 fick kritik för sin batteritid vilket Samsung nu ska ha åtgärdat med senaste klockorna. Både förbättrad batteritid och temperatursensor är de största nyheterna för årets klockor som blir tillgängliga 26 augusti. Priserna startar från 3 290 kronor för Watch 5 och 4 990 för Watch 5 Pro.

Galaxy Buds 2 Pro

Lite mindre, lite dyrare och bättre ljud var nyheterna för Samsungs senaste hörlurar. Galaxy Buds 2 Pro har fått stöd för 24-bit hi-fi ljud över bluetooth och blir tillgängliga den 26 augusti för 2 490 kronor.

Via: The Verge

Ser fram emot att höra vad @pao tycker om dessa. Och är det det dags för @Stefan_Sandstrom att uppgradera?

1 gillning

var ute och provkörde nu bil så har inte kollat presentationen. ska göra det sedan

2 gillningar

Är ju imponerande helt klart men vad jag kan se så har man försökt fixa de saker som fanns på önskelistan

Flip 4, bättre batteri och kamera samt naturligtvis ny skärm

Fold 4, bättre kamera och material men 12L out of the box var ju trevligt

Klockorna var ju trevliga med tempmätare och andra godsaker

Samsung visar att de mognat i det vikbara segmentet och testar inte så många nya funktioner. Vilket jag tycker är helt rätt :slightly_smiling_face:

Edit. Men tex S22 Ultra har fortfarande bättre kamerapaket så jag hade nog inte bytt bort min 10x optisk zoom mot vikbar skärm

3 gillningar

De hade en supersöt mops i presentationen så självklart måste jag köpa fold4.

2 gillningar

Sedan får man tänka på att Flip 4 inte har DeX. Fold 4 är däremot ett riktigt kraftpaket :slightly_smiling_face:

1 gillning

Min gamla Galaxy Watch börjar bli lite trött nu och PRO-klockan ser trevlig ut.

Någon telefon blir det nog inte, lite för dyr än och jag skulle nog ha sönder den. Men kul att de driver utvecklingen framåt.
Ovikbara telefoner känns som de knappt utvecklas alls, något snabbare och lite bättre kamera varje år bara. Har en S20 (ca 2 år gammal) och inget speciellt sug/behov av att byta ut den.

2 gillningar

Håller med dig. Pro klockan verkar riktigt kompetent :slightly_smiling_face:

1 gillning

En trevlig video om hur det är att leva med Flip och Fold.

Är det han från arvingarna på covern?

Nja inte direkt, kunde ju varit :slightly_smiling_face:
Men då hade de behövt ha ca 320 ggr fler prenumeranter på Youtube

Måste tillägga att jag nästan blev förolämpad eller om du menar allvar att du inte känner till mrmobile förvånad :slightly_smiling_face:

Känner till eller inte, sjukt lik ju!

Jag känner nog bara igen en snubbe i Arvingarna, och den jag känner igen i Arvingarna är han inte alls lik. =)

1 gillning

En bra nyhet

Äntligen :slightly_smiling_face: