Apple TV 4K uppdateras

Jag har, blev bättre faktiskt.

Jag med, håller med om att det blev bättre

Nya fjärren har tydligen tappat två sensorer för rörelse

Ett litet tecken på att Apple givit upp när det gäller spel till TV.

De vill säkert sälja spelkontroller också…

1 gillning

Menar du att Apple kommer släppa en egen kontroll. Kan vara så men har svårt att tro det. :man_shrugging:

Eller insett att det redan finns nice kontroller :slight_smile:

1 gillning

“Can’t do real gaming on an TV”

Kommer att köpa nya AT4K, men funderar på 32 alt 64 GB. Jag kommer inte vara intresserad av att spela, utan den kommer enbart att användas till att ladda ner streaming appar. Teknisktsett så bör väl 32GB räcka gott och väl? Samtligt pratar vi om 200 kr vilket i sammanhanget är små potatis, men ändå.

Välkommen till Bubblan!

Jag körde både min HD och 4K med 32Gb vilket alltid räckt gott och väl för min användning (streaming och nåt enstaka spel).

Kör du bara streamingappar räcker 32GB
Men kör du lite andra grejer skulle jag rekommendera 64GB för att vara på säkra sidan och i längden är 200:- extra inte så mycket. Kan vara bra att framtidssäkra.

Jag har en 32:a i vardagsrummet med en hel del streamingappar och några få spel och nu har jag typ bara 1-2GB ledigt. :man_shrugging:

1 gillning

Ja, jag gick och kollade nu med. Hade ca 9 ledigt.

Vill man framtidssäkra så hade ju en 64:a varit rekommenderat, men man klarar sig på 32.

1 gillning

Kalibrerade igår TV:n i sovrummet. Blev lite bättre tyckte jag. Tänkte då att jag lägger in betan på den vardagsrummet och gör samma där.
Men det verkar inte behövas eftersom jag använder Dolby Vision. :man_shrugging:

5 gillningar

Konstigt att butiken inte gått ner än? :thinking:

Tror inte den gör det. Bara kommer dyka upp för beställning.

Kanske, men de brukar ju ta ner den vid lanseringar väl? Tänker på iMacen eller har de byggt nog med hype redan? :joy:

Har haft mina ATV2 i tio år, inköptes i New York våren 2011. Kanske dags att uppgradera…
Det känns inte som att 200:- extra för 64 gb blir så blodigt om man slår ut det på den tidsrymden :slightly_smiling_face:

2 gillningar

Ja. Det brukar dom. För att bygga hype. Märkligt att dom inte gjort det idag. :thinking:

1 gillning

När släpper de på förhandsbokningen? Blir en ny här med. 64GB-modellen.