Apple TV 4K uppdateras

Brukar vara klockan 14, men de har inte gått ut med det den här gången.

Edit: Finns nu, men sidan är trasig.

Funkar i appen!

2 gillningar

Köpt nu. 64GB, skickas 21-28 Maj

Appen bråkade för rätt många med, särskilt om man skulle köpa iMac.

1 gillning

Bråkade endel för mig med. ”Kassen” försvann en gång, en gång stod det att den inte kunde skicka, och sen tredje gången funkade det. Fick 24-31maj, så på bara några minuter så blev det några dagars extra leveranstid :frowning:

Första gången som jag kan minnas där webbsidan gick att beställa på före appen. 2 st 32GB på ingång 21-28 maj.

1 gillning

En 64a beställd. Gick bara att beställa ”löst”. Fick beställa AirTag och hållare separat.

Får min om 3-4 veckor. Blev en 64GB. Blir och lägga upp den gamla på Tradera. :slight_smile:

1 gillning

Samlar på eurobonuspoäng så det blev köp via webhallen, 20 extra poäng per 100kr spenderade. Blir 440poång mot att få vänta lite extra.

1 gillning

Äntligen en mute knapp också!

När jag beställde så valde jag Apple Pay som betalmetod och såg till att det fanns pengar på kontot. Men det drogs aldrig några pengar, så några dagar efter det så har jag sänkt beloppet på det kontot igen.

Har någon fått sina pengar dragna, eller kan säga när de kommer att dras? (Hur det brukar funka)

Brukar dras när produkten skickas, åtminstone de gånger jag handlat där.

2 gillningar

Pengarna dras när varan skickas. Kolla din order så ser du ungefärlig leveranstid. Ibland skickas varan även tidigare än det datum som är uppskattad leveranstid.

1 gillning

Tack för svaren!
Det blir ju lite dumt (iaf för mig) när det rör sig om mer än någon tusenlapp. Jag har Apple Pay kopplat till ett konto dit jag för över pengar från löne/räknings-kontot. Så att det aldrig ska finnas så mycket pengar på det kontot där vi betalar för inköp.

Men får hålla koll när det närmar sig, och se till så att där finns pengar när de vill ha betalt.

Nu drogs pengarna här :smiley:

2 gillningar

Här med! :raised_hands:t3:

1 gillning

Här med!:+1:t3:
Står dock bara “Bearbetar” och leverans 28 maj fortfarande.

1 gillning

Och jag fick ett meddelande att beställningen hade pausats då jag såklart inte hade så mycket på det kontot. Men förde över, betalade och nu är det bara att vänta igen. :+1:t2:

Det är ju lyxigt med leverans en fredag. Jag har på måndagen efter den 31.

1 gillning