Apple presenterar AirPods Pro 2

Riktigt onödigt och häftigt. :grinning:

1 gillning

Wow. Vilken grej. Undrar hur det funkar. Jag har valt en memoji som gravyr. :+1:t3:

1 gillning

I princip skulle väl det kunna funka typ via ditt Apple-ID? Apple vet vilken ingravering som finns på fodralet med ett visst serienummer, och när du parar det serienumret till dig dyker animationen upp.

Men det nya fodralet har ju fått ett eget U1-chip, så kan ju hända att info lagras där också.

Jag antar att du skulle kunna testa detta när du får dina: se till att du är HELT bortkopplad från internet första gången du använder dem. Vet inte ens om det går, för de vill ju knytas till ditt Apple-ID. Men om det går, och du ser animationen, ja då borde den infon vara lagrad lokalt i fodralet. Men antagligen är det bara kopplat till serienumret och en central databas.

1 gillning

Testade adaptive transparency på en konsert igår kväll. Fungerade riktigt bra för att ”skruva ner” volymen. Läste om det i Febers recension.

1 gillning

This is on you guys. :joy::heart:

9 gillningar

You're welcome!:joy:

1 gillning

Jag känner att den här tråden inte är bra för mig heller. Får se hur det går :grin:

1 gillning

Mycket nöjd med mina nya Airpods Pro, men en sak förbryllar mig. Jag hörs tydligen jättedåligt i Microsoft Teams. Enbart i Teams, i övrigt (vanliga telefonsamtal) hörs jag tydligt och klart. Men i Teams blir ljudet väligt hackigt. Går jag över till Telefonen så är ljudet bra, så det är inte Teams som är problemet.

Nån mer som upptäckt samma sak? Eller som har möjlighet att testa=

Testar i ett Teamsmöte nu och fungerar fint på Mac.

Ok. Det är när jag använder Teams via Iphonen (14 Pro Max) det låter illa. Möjlighet att testa det också?

Testade på min iPhone 12 Pro Max nu och inga problem.

1 gillning

Tack för att du testade. Då är det vår Teams-setup som bråkar på nåt sätt.

svårt o få med på bild .. men ja tror man ser lite av de iaf , dom e inte gjorda för o ligga på bordet tydligen , för repor blir de i massa !! :man_shrugging:t2:

Samma med första fodralet, ser ut dom skräp!

yees , inte för de spelar nån roll direkt men de ser för taskigt ut redan i vissa vinklar ..

Jag slängde mina i samma fack som mina nycklar i morse i väskan... Blev sådär bra :rofl:

Otrolig skillnad tycker jag på 2an, nu får man skön bas och bra gung! Som man vill ha det :slight_smile:

4 gillningar

Klassisk ”ipodplast” :smirk:

ja de behövs inte mycket :laughing:

1 gillning