Apple presenterar AirPods Pro 2

Jag har dock aldrig varit med om att Apple gör så genom alla åren jag beställt där ifrån. :thinking:

Då kom ett litet paket :slight_smile:

1 gillning

Bilder tack! Bilder!:wink::joy:

Öka ! :scream::joy::star_struck:

12 gillningar

Oj, vilken skillnad det är mot mina gamla Airpods Pro.. typ allt! :+1:t2:

4 gillningar

Spännande! Utveckla gärna - otroligt nyfiken! :slight_smile:

1 gillning

Asså, out of the box så äre det betydligt bättre ljud, och inte minst brusreduceringen. Den är sjukt bra!

4 gillningar

Precis fått mina. :slightly_smiling_face: Första intrycket är bra, känns inte lika invasiva i öronen som de Jabra Elite 7 Pro jag köpte och returnerade tidigare i år.

6 gillningar

dax och jämnföra :relaxed:

9 gillningar

Fan, det är ni nu ska säga att de suger - så slipper man slinka in på Webhallen imorgon (som har orimligt många på lager) och "spontant" plocka upp ett par imorgon. :dotted_line_face:

2 gillningar

har inget o klaga på 🫶🏻

Trevligt. Något jag saknat.

4 gillningar

Funkar det smidigt att höja och sänka med stammen?

Faktiskt
Lite wierd men det snappas upp direkt

2 gillningar

Från sajten:
image

Med senaste Airpods Pro så kan vi se hur mycket batteri som finns kvar i etuiet oavsett vart hörlurarna är placerade.

Tidigare AirPods har krävt att man öppnar locket med hörlurarna i för att kunna se hur mycket batteri som finns kvar i etuiet. Det här har Apple äntligen fixat med andra generationens AirPods Pro.

Anledningen till denna förbättring tros vara det nya U1-chippet som även ser till att vi lättare kan lokalisera hörlurarna i Hitta-appen. Senaste AirPods Pro släpptes idag och än så länge har inte Apple sålt slut på hörlurarna utan de finns fortfarande redo för leverans.

Via: Macrumors

3 gillningar

Skulle ni säga att det är en OTROLIG skillnad mellan Airpods Pro och Airpods Pro (gen2) när det gäller ANC? Ljudet? / Frågar åt en vän. :sweat_smile: :roll_eyes:

1 gillning

skulle säga att ALLA hör skillnad :ok_hand:t2:

Absolut

När jag köpte version 1 så köpte jag inte direkt utan väntade någon månad. Sen ”dumpades” priset nästan en tusenlapp och jag blev lite besviken för jag trodde det skulle ta ett år innan de sänkte priset.
Så min fråga är såklart när kommer dessa att kosta 2200-2300kr? :laughing:

Kul detalj att gravyr på APP2 syns i animationen på skärmen.

På mina APP1 valde jag ingen symbol, bara text:
MITT ÖRONVAX INTE DITT

4 gillningar