Apple presenterar AirPods Pro 2

Leveransen de pratar om är att de levererar dem för att de ska bli graverade. :wink:

1 gillning

:hear_no_evil::see_no_evil:

Från sajten:


En lycklig köpare har redan lyckats lägga händerna på Apples senaste AirPods Pro.

Andra generationens AirPods Pro är planerade att släppas på fredag men redan nu har de dykt upp i en unboxing på YouTube. I videon får vi se det nya laddningsetuiet med inbyggda högtalare så att vi kan spela upp ett ljud för att lokalisera den genom appen Hitta.

Även det nya snoddfästet syns på etuiet och de senaste silikontopparna som Apple påstår ska ge ”akustisk isolering”. Nya AirPods Pro kostar 3 295 kronor och blir som sagt tillgängliga på fredag.

Via: Macrumors

Beställde så fort som de gick att beställa men fick 27e september som datum och står fortfarande att den förbereder för leverans… läste på reddit att vissa hade fått levererat men att det fortfarande stod förbereder på apples hemsida. Ni som fått leveransinfon vilket företag är det som skickar till er?

Mina blev skickade igår enligt Apple men dom har bara fått ett kolli-id och etikett med DHL. Så ligger fortfarande kvar på deras anläggning i Eindhoven.
Lämnar troligtvis Holland idag för leverans imorgon

Leverans imorrn!! :star_struck:
Pods och Ultra :man_dancing:t3:

3 gillningar

Mina fick leveransstatusen idag men ligger kvar i Eindhoven så kommer nog med samma transport som dina.

1 gillning

Ikväll borde det rassla till i spårningsappen.:crossed_fingers:t3:

Då var de på väg. :smiley:

2 gillningar

Ser ut som att airpodsen kommer på måndag för mig, ultran blir i slutet av oktober om jag inte har tur och får den tidigare än väntat

Mina har inte rört sig sedan 10:05 i morse då de hamnade i Eindhoven. Känns kört med leverans i morgon, vilket jag hoppades på även om datumet jag fått är måndag.

Får börja med en uppdatering direkt :slightly_smiling_face:

Beställde igår vid 20:00 från Telia. Skickats inatt och ska enligt PostNord levereras idag :grin: jävlar det gick undan!

3 gillningar

Mina kom till Göteborg för en dryg timme sedan. Startade samtidigt som dina.

1 gillning

Du har flyt som man säger i Göteborg.

1 gillning

bild
då va de dax !!

2 gillningar

Mina ligger fortfarande kvar. :pensive:
Falsk info från Apple när dom säger att dom är skickade. :triumph:

Är väl så med att alla webbutiker. Så fort de har printat adresslappen så är den "Skickad".

1 gillning

Gött! Mina är i Västerås nu och jag har fått SMS om att DHL levererar dem under dagen. :slight_smile:

1 gillning

Jag är mest nyfiken på hur dom sitter i örat, gen 1 fungerade inte för mig. Får nog åka till Emporia och prova efter jobbet. Dom ska ha fått en lite förändrad form i gen 2.