Amazon Prime Day 2025

Och nu var dom slut… Attans :smiley:

1 gillning

Jag slog till på ett par AirPods 4 anc då mina gamla 3:or har fått en orimligt kort batteritid. 300kr rabatt är i alla fall något.
Skulle helst vilja ha ett par AirPods Pro 3 men men mina öron klarar inte av silikonpropparna.

2 gillningar

Anker USB-C till HDMI-kabel. Smidigt att ha med på hotell mm. 149 kr istället för 349 kr.

https://www.amazon.se/-/en/gp/aw/d/B0DM9BLJND?ref=ppx_pt2_mob_b_prod_image

1 gillning

den här e de minsta ja sett , ska bli intressant o se hur mycket den kan ge , me den där stl så ska man va glad om de blir en halv laddning … den e inte större än 4 bankkort typ så o ha med i innerfickan i jackan i nödfall , va ju så ja tänkte me denna oxå

1 gillning

Inte bara vackra sommarblommor på toapappret, det doftar dessutom blommor… eller ja, typ. Tänk doftspray för badrum från 80-talet. Lite kemiskt stickande… Får se om det blir ett samtal till 1177 om några dagar för genanta besvär. :sweat_smile:

6 gillningar

Ett blommigt arsle är ju inte att leka med. :joy::joy:

2 gillningar

Håller den sig inom kanterna på telefonen, eller sticker den ut lite?

ligger jämns med , runt om :+1:t2:, på bilden ser den oxå tjockare ut än vad den är

1 gillning

Bara att beställa en Air. :joy:

1 gillning

nää precis som ja ville ha

1 gillning

Den där får du gärna återkomma med ett omdöme om då jag har den själv och inte är speciellt nöjd med.

1 gillning

ska köra de. när mobilen behöver laddas sen så får vi se hur mycket de. ger hoppas på en 70-80 % då e ja nöjd !!

1 gillning

Min favorit, inte lika smidig men gör jobbet snabbt och svalt.

1 gillning

aa en avmin favvo med , har den fast utan sladd

Påminner om min Motorola MicroTac 2 från början av 90-talet, med det stora batteriet som grejade mer än 8 timmar uptime.

Inte kul

2 gillningar

Det är min absoluta favorit. Älskar att den har sladd. Laddar därmed snabbare, och all kräm från batterier går rakt in i telefonen, inte som med trådlöst där typ halva batteriet försvinner som värme

2 gillningar

den hade ja med !! och de r super slim batteriet , räckte inte länge de

Tror inte jag kan hålla mig till april 2026 :sweat_smile:

3 gillningar

Kan man skönja att en Corona hamstring är på ingång? :joy::joy: