Och nu var dom slut… Attans ![]()
Jag slog till på ett par AirPods 4 anc då mina gamla 3:or har fått en orimligt kort batteritid. 300kr rabatt är i alla fall något.
Skulle helst vilja ha ett par AirPods Pro 3 men men mina öron klarar inte av silikonpropparna.
Anker USB-C till HDMI-kabel. Smidigt att ha med på hotell mm. 149 kr istället för 349 kr.
https://www.amazon.se/-/en/gp/aw/d/B0DM9BLJND?ref=ppx_pt2_mob_b_prod_image
den här e de minsta ja sett , ska bli intressant o se hur mycket den kan ge , me den där stl så ska man va glad om de blir en halv laddning … den e inte större än 4 bankkort typ så o ha med i innerfickan i jackan i nödfall , va ju så ja tänkte me denna oxå
Inte bara vackra sommarblommor på toapappret, det doftar dessutom blommor… eller ja, typ. Tänk doftspray för badrum från 80-talet. Lite kemiskt stickande… Får se om det blir ett samtal till 1177 om några dagar för genanta besvär. ![]()
Ett blommigt arsle är ju inte att leka med. ![]()
![]()
Håller den sig inom kanterna på telefonen, eller sticker den ut lite?
ligger jämns med , runt om
, på bilden ser den oxå tjockare ut än vad den är
Bara att beställa en Air. ![]()
nää precis som ja ville ha
Den där får du gärna återkomma med ett omdöme om då jag har den själv och inte är speciellt nöjd med.
ska köra de. när mobilen behöver laddas sen så får vi se hur mycket de. ger hoppas på en 70-80 % då e ja nöjd !!
Min favorit, inte lika smidig men gör jobbet snabbt och svalt.
aa en avmin favvo med , har den fast utan sladd
Påminner om min Motorola MicroTac 2 från början av 90-talet, med det stora batteriet som grejade mer än 8 timmar uptime.
Inte kul
Det är min absoluta favorit. Älskar att den har sladd. Laddar därmed snabbare, och all kräm från batterier går rakt in i telefonen, inte som med trådlöst där typ halva batteriet försvinner som värme
den hade ja med !! och de r super slim batteriet , räckte inte länge de
Kan man skönja att en Corona hamstring är på ingång? ![]()
![]()