Amazon Prime Day 2025

Jag hade köpt den med 3 USB-C portar. USB-A bör utrotas.

USB-A delenda est

1 gillning

fast finns gamla grejor som ibland behöver det.... :slight_smile: tänker att den är mest prissänkt, men har längre kapacitet......hur långt räcker 20 resp 25 k maH?

Vilka grejer använder du on the fly med USB-A?
En iPhone 16 Pro Max har väl dryga 4600 mAh batteri, så omkring 5 laddningar 0-100% om du har 25000 mAh i powerbanken, den andra ger ungefär 4 fulla laddningar.

Ett annat plus med 25000 varianten är att den har inbyggd utdragbar USB-C kabel, så du behöver inte koppla in en extern kabel för att ladda luren. Det hade jag lätt valt.

Jag klicka hem den. Grymt med inbyggda sladdar.

1 gillning

Såg inte det med inbyggd sladd. USB A, har nog någon obskyr sak som ska laddas med Micro USB i ena änden, eventuellt en systemkameran också, fast kom på att den nog måste ha vanlig elkontakt..
Nåja blev den på 25 0000

Jag har Ankers 25000mah powerbank och det är ett av de bästa köpen jag gjort! Den laddar upp min telefon så fruktansvärt fort och man skall inte underskatta värdet av inbyggda kablar.
Köpte dock min i Kina för ca 400kr för några månader sen, men är lätt värd 890kr.

Denna från Anker använder jag och är mycket nöjd.

1 gillning

måste slå ett slag för denna , laddar min 16 pro max 3 gånger när jag haft 20% kvar kostade 299 på prime dagen

4 gillningar

ny period för primeday startar idag klippte denna lilla tunna som ja funderat e tag på

5 gillningar

Om man läser texten till bilden, jag trodde aldrig någonsin att det rörde sig om sådant svinn av energi…

helt ” normalt” på en lite. powerbank tyvär

Ok, trodde inte det var så stora siffror.

Tror att det är så på de flesta magsafe powerbanks. Vanliga USB-C powerbanks bör ha betydligt mindre energiförlust. Magsafe genererar ju en del värme som tyvärr äter energi.

1 gillning

Schysst pris på denna Powerbank från Anker, dock utan MagSafe men liten och smidig med integrerad USB-C. 349:- den har använts flitigt av grabben och han är supernöjd.

Är inte det här en rätt bra deal?

3 gillningar
3 gillningar

Slog också till på en sån där och lite skäggolja och lite annat småskit. Trevligt med prime days.

Bra pris! Nu blev man sugen att införskaffa nya hörlurar inför vintern… :wink:

1 gillning

Dom är jättebra! Det priset är sjukt bra, jag köpte dom för 3000