Amazon Prime Day 2025

Bokhandlaren har realisation idag.
Själv blir det en flugsmällare, bok och filament.

1 gillning

Tips för er tjejer eller ni med flickvänner/fruar ni vill köpa något till.

Jag kunde inte hålla mig, jag har en Shark Flexstyle men alltid velat ha/testa Dyson Airwrap.
Skulle kunna skriva recension på den samt jämföra med Sharken.

4 gillningar

Är det en lightsaber eller vad är det? :slight_smile:

Haha! I wish!
Det är en multistyler, funkar som fön, locktång och så vidare.
Väldigt populärt nu.

2 gillningar

Helt ok pris på 4K minidrönare.

Streama typ allt till passiva högtalare och aktiv sub. HDMI/ARC ingång.
20% lägre just nu.

Inget för oss, den är ju för vuxna. :joy: :joy:

2 gillningar

Dessutom under 249 gram. Inte många som väger mindre än det... :nerd_face:

Är det inte rätt tunnt med bra Amazon deals just nu? Tycker de rabatter som finns är mest på skräp. De bra grejerna är det ingen rea på, eller bara några få procent. Vet inte hur Prime Days brukar vara, brukar sällan kolla men nu när jag kollade så blev jag lite besviken.

Det är svårt att hitta något. Som du skriver dränks erbjudandena i 5 % rabatt, och 5 % är ju knappt nånting, om man inte köper nåt dyrt, och det är ju knappast sånt man spontanköper. Tänker att man får gå på tips, så tipsa på. :slight_smile:

1 gillning

Ovanligt tyst från @Esse här, det brukar ju hagla med länkar när det är Prime Day.

1 gillning

Haha ja jag har också noterat det :smiley:

2 gillningar

Om man vill köpa en Samsung, så kan det vara läge att slå till nu. @pao du ska kanske unna dig en uppgradering?
SAMSUNG S938 GALAXY S25 ULTRA (6.9'' - 12/256GB) BLACK : Amazon.se: Elektronik

Har varit så senaste åren tycker jag.

1 gillning

Anker har hyfsat bra rea på sina olika powerbanks. Både med MagSafe eller ”gamla hederliga”. Sen är det också bra priser på borstar till Philips Sonicare så brukar köpa familjens årsförbrukning varje år, så även i år😊

I övrigt är det glest med fynd i år. Brukar det fyllas på med nya erbjudanden under perioden?

1 gillning

Beats Pill för 1290:-

Bose Soundlink 2 för 1261:-

Anker MagSafe powerbank med inbyggd sladd för 349:-

6-Pack Philips Sonicare tandbortshuvuden för 222:-

eSun PETG filament var det bra rabatt på, 41%.
Beställt min första PETG, 1 kg för 154 kr.

1 gillning

Det är mest ett PR/reklamjippo. Jag har läst några rätt bra analyser kring Prime day och syftet med den men har inte kvar länkarna

Men Amazon försöker inte vara snälla med oss konsumenter :slight_smile:

1 gillning

Gällandet Anker så tycker jag detta är det bästa erbjudandet hittills, dock inte på Amazon :blush:

Tänkte skaffa en Powerbank till att ha under längre camping när det är ont om ström.
Ska man köpa denn
Anker Laptop Powerbank, 25 000 mAh Bärbar Laddare med Tre 100W USB-C Portar för Laddning av Flera Enheter, Inbyggda och Utdragbara Kablar, För iPhone 16/15-Serien, MacBook, Samsung och Mer : Amazon.se: Elektronik
eller denna?
Anker Prime Powerbank, 20 000 mAh, 200 W, Digital Skärm, 2 USB-C och 1 USB-A, Kompatibel med iPhone 16/15/14, Samsung, MacBook, Dell med Mera. : Amazon.se: Elektronik