Amazon Prime Day 2025

Min första mobiltelefon var MicroTac 1(nästan säker på att det inte var 2), men det tunna och det tjocka batteriet. Det tunna tror jag hade 20 minuters samtalstid, så hade man varit ute ett tag räckte det till ett samtal..:sweat_smile: Men helsike vad top notch man var.

Det är det. Tyvärr var jag seg, nu ligger den uppe i 296,-. Vilket fortfarande är helt okej, om rullarna är hyfsat hårt packade.

Riktpriset är 18 rullar Serla för 120,-! Mest löpmeter kvalitét för pengarna. :smiley:

Grejen med det där pappret är ju att det är doft på det. Annars brukar jag köra ICAs eget toapapper.

Jag tyckte inte det var någon doft på mina, kanske borde skicka tillbaka dom.

domen efter 1 laddning , började ladda när iphone 17 pro hade 20% , en timme gav 47% totalt gav den 64% , batteriet tomt efter 1h 25 min , ja tror nog den kan ge 10% när man laddat batteriet några gånger , summa sumarium, om du har 400kr över o inte e rädd för att mobilen blir varm , så köp den märks ju inte ens i fickan , skulle ja köpa den igen - absolut , den va precis de ja va ute efter liten och nätt , hjälpare i nöden som inte tar någon plats , återkommer längre fram om den blir något bättre med tiden

2 gillningar