Så kanske det var, En klocka är ju inte samma förmögenhet som en 17 Pro så det hade jag glömt bort. Men det var bara en reservation om jag kommer ihåg rätt? Men man måste väl ha pengar på kontot när reservation görs? Sedan kan man sprätta iväg pengarna bara de finns där när de ev. ska dras?
Fick du en helt ny bara för att kameran var repig, eller var det något annat fel på telefonen också? Jag har AC+ på klocka, telefon och AirPods. Inget som gått sönder eller blivit skadat än så länge men kan vara bra att veta vad man kan förvänta sig om oturen är framme.
Apple har slängt ut en ny reklamfilm på deras YouTube-kanal där de lyfter fram iPhone 17 Pro och telefonens ångkammarkylning och det nya A19 Pro-chippet. I videon får vi se en man som av någon anledning blev sugen på en löprunda i ett torrt ökenlandskap och ett svart moln samlas ovanför honom.
Det landar en vattendroppe i pannan på honom och den dunstar direkt och han börjar kuta i ett förbannat högt tempo, spelar på piano och multitaskar som bara den. Detta är en mänsklig illustration av ångkammarkylningen och det kraftfulla A19 Pro-chippet som finns i iPhone 17 Pro-serien. Om ni har missat vår recension av iPhone 17 Pro så kan ni spana in den nedan, mycket nöje:
Tänkte byta upp mig ifrån XS. Ni som har provat både 17 och 17 PRO. Upplever ni skillnad på telefonerna med tanke på att 17 har 8 GB ram och PRO har 12?
Du behöver inte oroa dig för den biten. Du kommer inte märka någon skillnad om du inte filmar hyfsat professionellt med mobilen (vilket jag antar att du inte gör eftersom du kör med XS fortfarande).