Allt om iPhone 17-serien

Brunt funkade på blå tycker jag.

Har kört Nomad läder på alla mina telefoner tror jag sen Nomad först började, ? Tror de började med nåt sorts kreditkort laddkabel till iPhone på Kickstarter.

Jag har deras fodral till mina AirPods Pro och det åldras fint. Jag minns inte när jag köpte den men det var när jag köpte gen2 av AirPods Pro som jag hade några år som sen paja. Har fortfarande samma skal till gen 3.

Scrollande vidare och det tumma skalet i Midnight Blue färgen var riktigt nice. Nu fick man ju beslutsångest. Man kan ju inte ha massa skal…. Bara några st.. :slight_smile: Burgundy red var också ganska snygg på bild mot den blå telefonen

Blir nog brun om jag beställer, får sova på saken. Mitt airpodsfodral är brunt, hade ett svart till förra telefonen och giller et bruna mer, särskilt när det mörknar. (Skalet alltså av ålder, inte att det blir mörkt ute. :rofl: )

Det bruna är snyggt och sen gillar jag knapparna som funkar riktigt bra.

Tråkigt men hurra för AppleCare!

Vad för material landade den på?

Den landa på grus! Så inte så konstigt den fick märken på sig och även på kameran!

Men iPhone 16 PRO Max var betydligt mindre känslig!

Man måste ju våga leva lite!

Man blir ju sugen på att laga luren ändå, men konstiga kostnader kan man tycka! Om man förstör hela luren så får man betala mindre en att dem ska laga kameran! mer värt att fixa så man får en ny då ju! :rofl:

Med Aluminium som bas på 17 blir man ju nästan rädd för att köpa den, 1 enda märke och jag kommer få panik…. Om man uppgraderar sin iPhone (har 15 PRO i dagsläget) så kanske AppleCare är att föredra? Det är väll för max 2 år?

Tror AppleCare+ är längre än två år om du betalar per månad, jag har haft det på min Ultra 2 nu i mer än två år.

Japp! Jag har gråtit flera gånger idag när jag tittar på den på baksidan!!!

Ringde Apple och dem sa dem kan kolla på kamera om jag åker till dem! Men ingen garanti dem gör något om dem inte ser att bilderna blir påverkade! :sob::scream:

Hoppsan, jag tappade visst den två gånger till. :joy::joy:

När jag velade om att besälla Nomad skal så försvann rabatten medan de låg i min varukorg. Då hottade jag rea på Mouse skal.... Blir lite sugen på F1 Mercedes skal....

Oricakrna här är genomskinliga så färgen på telefonen syns igenom:

Men nu väntar jag på mitt lila Techwoven som kommer imorgon.

Telefonen är superfin.
Skärmen är ett otroligt lyft från 15 PM

Ja det kommer bli så!!! Kommer inte godta annat! :joy:

Ingen bra idé… Det kommer att sluta med att du har en fungerande, fast väldigt repig telefon som Apple inte vill fixa åt dig.

Nu förespråkar jag inte att man aktivt förstör sina prylar. Men vad ska man ha AC till om det inte täcker skador som denna?

AC ersätter ju inte kosmetiska skador. Telefonen kan se ut som att den blivit överkörd av en tank, men så länge den fungerar gör Apple inget åt det. Och har man en riktig skada och vill ha hela telefonen utbytt kör man Expressutbyte, annars får man ju tillbaka sin repiga mobil med bara skärmen eller kameran eller vad det nu var som var trasigt fixat.

Så har jag gjort flera gånger!

Om både framsida och baksida är trasiga så får man en ny lur! 890kr i avgift!

Har tid hos Apple ikväll, blir intressant och se vad dem säger om kameran, om dem byter linsen eller inte!

Återkom vad dom säger.. :slight_smile:

Fråga e-som till klockan.. finns det någon anledning skaffa till klockan om mobilen alltid är med? Telenor hade fint pris nu hehe