Samma här. Som ny fortfarande.
Jag är inte så försiktig med min och har noll repor på 17 Pro än så länge. Tror hela repfadäsen är så fruktansvärt uppförstorat.
Glöm inte att det var du som började med det där
Var en viss attefors som klagade på att det var repor på demoenheterna i Apple Store ![]()
Yes men det fanns det ju en förklaring på och de gick ju tydligen att få bort (om man tror Apple)
noll repor här , men har faktiskt tagit bort några magsafe här hemma där ja laddar ofta , för om ja känner på magneten så känns de som dom blivit kantstött med åren så bytt ut till usbc för i inte få dom där ”jacken”
Inte en enda repa på min. Räknar med att det kan dyka upp en och annan under året, men då kommer jag inte störa mig på dem.
Men vad har detta med iOS26 att göra? Jag bara undrar om det hör hemma i någon annan tråd?
Trots att vi har en moderator och en admin som postar om telefonen och inte iOS ![]()
Det kallas att ha högt till tak. ![]()
Pappa Mustang har städat nu ![]()
Better safe than sorry…

Man ska nog vara försiktig med solen, Pro modellerna kan ändra färg:
Oj!
Dock så vill man ju undvika solen kanske mer för värmen, så känner mig dock inte orolig att den blå ska bli ljus då jag aldrig låter min mobil ligga i solen!
De där bilderna är fake vad jag har lyckats läsa mig till. Någon som har haft kul i Photoshop.
Den där har man ju redan! ![]()
Musse kör solskyddsfaktor 50++. ![]()
Finns den i premium för ~2000/år?
Donationer är alltid välkomna. ![]()
![]()
Ta inte ifrån oss ett sol-gate nu ![]()