Vekar som att Apple äntligen släpper 60Hz-skärmarna och sätter ProMotion-displayen i alla lurar från och med i höst, så där behöver du nog inte oroa dig.
17e har säkert 60hz men övriga får äntligen 120hz
Sjukt om Air får 60hz dock.
Det där är det som ser märkligast ut tycker jag. Har inget problem med en "bump" som går hela vägen över telefonen men då måste ju kameralinserna inte sticka ut.
Ja annars blir det ju heltokigt.
Det tror jag inte är aktuellt. Men däremot tror jag att det kommer en 17e om ett år
Jag har Bank-ID på actionknappen. Supersmidigt. Tänker att det finns flera fiffiga användningsområden om du funderar på vad du ofta gör som skulle underlättas av en genväg till den funktionen.
hade bubblan där förut .. bank id kanske skulle va nå!!
Apple Iphone 17e
Det senaste ryktet kring iPhone 17 Pro och Pro Max är att telefonerna kommer att utrustas med 12 GB RAM, vilket är dubbelt så mycket som i iPhone 16 Pro Max.
Apple har sedan en tid tillbaka satt 16 GB RAM som standard i sina datorer, och nu verkar det vara dags för ett lyft även i iPhone 17 Pro-serien – om vi ska tro de senaste ryktena. Troligtvis väljer Apple att öka RAM-minnet för att möjliggöra mer avancerade AI-funktioner, och det kan även ha koppling till det nya kamerasystemet.
Flera Apple-läckare har nu påstått samma sak, men om det verkligen stämmer får vi veta i höst när de nya telefonerna presenteras.
Läs även:
- Är det så här iPhone 17-serien kommer se ut?
- Fler renderingar på iPhone 17 Pro Max har släppts
- Apple vill att iPhone 17 Pro ska ersätta vår videokamera
- iPhone 17 Pro kan komma med trådlös omvänd laddning
Via MacRumors
nice!! men .. har inget emot bumpern, men hoppas verkligen inte linserna mm e placerat så där , som ja sagt förut - ser ju inte klokt ut !!
Har inte 16 Pro/Pro Max 8GB RAM?
Korrekt! En påpekade samma sak på fb när jag skrev den men glömde fixa!
Du vet ju hur det är, först hatar man det sen var det inte så dumt. ![]()
![]()
Man får se om ryktena stämmer. Men kanske dags för ett nytt utseende.
Ryktena stämmer alltid och har gjort sen 2008.
https://www.iphonesavior.com/black-3g-iphone-2-leaked-photo.html
Ser ju ut som nån random Kinatelefon.
Vag gäller 17 air så har jag en IPhone 6s ni la låna och mäta på? Glöm inte över kamerabumpen också och räkna fram ett medel. 6:an är overklig.
har alltid tyckt att iphone e dom snuggaste lurarna , men nu me de där .. njaaa, får bli en air , kanske , tror ja , vi får se … ![]()
Rykten pekar på att iPhone 17 Pro Max blir tjockare än sin föregångare för att göra plats åt ett större batteri.
Läckaren Ice Universe, som tidigare avslöjat korrekta detaljer om kommande Apple-produkter, rapporterar att modellen kommer att vara 8,725 mm tjock – en liten ökning från 8,25 mm i iPhone 16 Pro Max.
Det skulle göra den till Apples tjockaste iPhone sedan iPhone 4S. Det större batteriet borde innebära bättre batteritid, men det är inte garanterat. Nya funktioner i iPhone 17-serien kan vara mer strömkrävande och äta upp fördelen.
För de som vill ha en tunnare mobil kan den beryktade iPhone 17 Air bli intressant. Enligt rapporter blir den Apples tunnaste iPhone någonsin, med en tjocklek på mellan 5,5 mm och 6,25 mm. Den kommer dock med vissa kompromisser, som en ensam kamera på baksidan och färre funktioner än Pro-modellerna.
Det finns även frågetecken kring skärmstorleken på iPhone 17 Air. Tidiga uppgifter hävdar att den får en 6,9-tums skärm, men mer trovärdiga källor pekar på 6,55 tum.
Apple ser ut att ge oss två helt skilda alternativ till hösten. Om du föredrar batteritid och kraftfulla funktioner kan iPhone 17 Pro Max vara ditt val. Vill du istället ha en supertunn och lätt iPhone utan onödigt många funktioner kan iPhone 17 Air vara värd att hålla koll på.
Via: 9to5mac
Helt rätt väg att gå. PRO Max behöver bli tjockare.