Allt om att tanka bensin- och dieselbil

Kliar mig i huvudet och undrar över varför detta inlägg blev flaggat?

Några som tycker vi är i fel tråd antar jag. Men jag trodde nog att det här var en tråd med glimten i ögat från den gode @Hakan_Ander

Gokart låter inte alls bättre, sen gammalt. :joy:

Någon har blivit kränkt. :joy::joy:

Här spårar ju de flesta trådar ur vad det gäller att hålla sig till topic och det har vi väl vant oss vid då det funkar ju bra ändå. Vissa forum är stenhårda med detta och det skapar ju massor av jobb till ledningen.

2 gillningar

Så tänker hag också. Dessutom upplever jag att tråden var lite av en humoristisk pik mot elbilsmaffian.

2 gillningar

Skatt och förbrukningskostnader tar ju elbilen. Men minst lika dyra servicekostnader (konstigt nog), skitdyra däck pga överdrivna dimensioner och vad jag förstått dyrare försäkringar än fossilbilar knäcker kalkylen, dieseltorsken.

1 gillning

Har man elbil kostar det bara att ladda, resten är gratis. Sen gammalt. :rofl::rofl:

2 gillningar

Annars går ju inte kalkylen ihop! :sweat_smile:

3 gillningar

Härligt att få tanka diesel idag. Bra pris också på 22,91.:star_struck:
Full tank som vanligt på 3 minuter.:+1:t3:

10 gillningar

Var ännu billigare här i Hanoi idag, 9kr/l. :joy:

1 gillning

Får åka dit nästa gång.:sweat_smile:

Typ 90 mil på 3 minuter?
800 ”voltarna” kan käka grus :joy:

1 gillning

Det viktiga är att det går snabbt att tanka..:sunglasses::sweat_smile:
Bild 1

4 gillningar

Har du inga egna bilder? @sevis blir kanske sur om du postar hans utan lov. :joy::joy::joy:

Förvärmde händerna. Fem minuter på ratten räcker gott och väl :sunglasses:

1 gillning

3 minuter låter jobbigt. Vad gör ni då? Själv är det ett litet klick sen går man in. :slight_smile:

Andas och ser sig omkring :blush:
Men vi är alla olika, en del tycker om att sitta i en parkerad bil och låta livet passera i jakten på att få köra några futtiga mil :wink:

1 gillning

Man nollställer tripp mätaren och förbereder sig för avfärd. :joy:

2 gillningar

Inget jag gör. Jag går in i huset. :slight_smile: 30kr fattigare.