Allt om att ladda elbil

Tack.

På Eons laddar kan ni använda OKQ8 Elbilsladdningsappen istället, samma pris per kw men inget sådan trams om att fylla på konto med pengar osv

4 gillningar

Stora fördelen med OKQ8 är att de drar kostnaden i slutet av månaden. Vilket gör det lättare för oss tjänstebils körare.

Det gör det inte för mig, det dras direkt :thinking:

"Billing Plan
Postpaid by card" står det på mig.

Det gör det på mig med märker jag nu, men kontoutdraget ser annorlunda ut. Jaja, spelar inte mig någon roll vilket

Lite ironiskt är det ändå, man åker bilar som kostar norr om en halv miljon och man bråkar om att man blir debiterad 200 spänn för en laddningsgrej. :smiley:

Nä det tycker jag inte, ser ingen som helst anledning att låna ut mina pengar till eon oavsett vad min bil, hus, klocka eller dator kostar

Det blir väl mer en principsak än att man faktiskt behöver pengarna. Lite samma fenomen när folk åker till en mack längre bort och tankar bensin 8 öre billigare. Det blir så marginellt i sammanhanget.

Nä egentligen inte samma sak som försöka betala lite mindre för något. För mig är det enbart att inte låna ut pengar till eon för inget, oavsett om jag har råd eller inte. Förr va det mycket sådant att man skulle ”ladda med pengar i förväg” men som tur är så försvinner det mer och mer

1 gillning

Jag hade tydligen 200kr där, aldrig använt appen men satte väl igång den för 3 år sen och satte in 200kr ifall den skulle användas. Uppsagt nu, tack för att du tog upp det! :slight_smile:

1 gillning

Elbilsfolket är ju mer oroliga för ladd kostnaderna än fossilgänget som bara stannar och tankar när man behöver soppa. Vi bryr oss inte om det är CircleK eller Ingo som får pengarna.

Hoppas du sa upp det innan den 1:a November. :joy::joy:

1 gillning

Nu gör vi inga generaliseringar här va. :rofl:

2 gillningar

Jag är inte som dig. :wink:

Jag har inga fördomar. :joy::joy:

1 gillning

Inviger.

2 gillningar

Är rätt säker även du skulle stanna på Ingo om priset var hälften från CircleK

3 gillningar

Aldrig, finns inget att äta på obemannade mackar. :joy::joy: