Allt som Apple presenterade den 15 september 2020 - Apple Watch Series 6, iPad Gen 8 & iPad Air med USB-C

Kanske är så men andra tillverkare får det att funka är det batteri som spökar och inte utvecklas månne

Jag hoppas på apples News… skulle va på tiden. Så sjukt den finns som widget men inte som app ännu…

3 gillningar

Kommer det en ny iPad Pro tro ni? Den är slut i nästan varje butik nu.

Nej det dröjer nog tills nästa år.

Aj aj aj, jag som tänkte köpa en ny. :weary:

Vad tror vi? Håller Apple tradition och presenterar nya iPhone på tisdag?
Jag väljer att tro det i alla fall och tydligen tror operatörerna som mig :man_shrugging:t3:

Tele2, Ny iPhone?

Telia, Apple event

Tre, blir det ny iPhone?

Telenor, något nytt på gång hos Apple

Så blir det.

1 gillning

Det får vi hoppas för aktierna går dåligt så det behövs ett lyft. :joy::joy::joy:

Går alltid ner vid släpp vad jag märkt så du får hoppas på att det inte blir någon ny iPhone nu. :smile:

Det glömmer man ju lätt när man sitter och leker med sin nya 12:a. :joy::joy::joy::joy:

3 gillningar

Vad tror ni, blir det ny iPhone på tisdag?

  • Ja
  • Nej
0 röster

Oj, nu vet vi att de inte går att flytta en omröstning utan att den nollställs :frowning:

Sorry @iDrewn !!

1 gillning

Vi skyller på @Jite i vanlig ordning. :joy::joy:

1 gillning

Jag har svårt att se att Apple skulle fått så stora förseningar att de inte klarar att visa upp 12:an. Sedan kanske det tar lite längre än de senaste åren innan marknader som Sverige kan beställa.

1 gillning

Det vore helt klart märkligt då alla andra har lyckats tillverka och leverera.

2 gillningar

Chattade nyss med Telia i ett annat ärende och iPhone 12 kom på tal, så här säger de:


08:34:04 --- ##undef##

Men jag ska förnya mitt abb. när de nya iPhones släpps i höst, så har ni ett bra erbjudande då kan det vara aktuellt


08:35:29 ---- Linnea

Okej! Jo, de har ett event imorgon. Vill du anmäla dig till det så hör vi av oss med mer info?


08:40:37 --- ##undef##

Ni har inte hört om det väntas nya mobiler imorgon? De brukar ju släppa i september men 2020 har ju varit lite annorlunda.. :slight_smile:


08:41:40 ---- Linnea

Jo, men jag kan inte svara på om eventet innebär nya mobiler. Det är ett event med nyheter om eventuella datum :slight_smile:


De vet inte.

2 gillningar

Antagligen inte, men det är så de svarade i alla fall :slight_smile:

Om folk på mobiloperatörernas kundtjänst visste vad som skulle presenteras imorgon skulle det läcka ut direkt. Det funkar inte så. :wink:
Dom vill bara rida på hypen.

3 gillningar