Allt som Apple presenterade den 15 september 2020 - Apple Watch Series 6, iPad Gen 8 & iPad Air med USB-C

Två events!

Tycker det blå ser ut som en ring från aktiviteter. Kanske blir blå för sömnen? Men då borde vi sett det i de nya OS redan! :slight_smile:

1 gillning

Kommer i iOS 14.1/watchOS 7.1 :wink:

Finns ju i watchOS 7

Jag tror han har poddat med @Sevis för mycket och också börjar drömma om funktioner som redan finns :smiley:

Att logon är i ar gör väl klart att iPhone 12 kommer att få samma ar-hårdvara som senaste iPad Pro.

1 gillning

LIDAR!

(utfyllnad)

Inte i ringformat. Sovtracking använder jag så det vet jag om! :joy::nerd_face: Men kom på att stå redan är blå! :man_facepalming:t3:

Vi måste ta en intervention om detta ikväll i podden.

1 gillning

Jag har verkligen ingen idé om hur man ska tänka inför det här eventet. Men hoppas på iPhone 12. Vill verkligen byta från min XS. Sedan får de gärna smacka på med en massa annat godis, men jag tror faktiskt inte att det är något annat jag behöver just nu. Sådan kan ju snabbt ändra sig dock…:sunglasses:

1 gillning

Använder ni AR mycket?

Det är ju så det skall vara! Man skall inte ha en aning om att man villhöver det!

2 gillningar

Håller helt med…:smiley:. Konstruerade eller överraskande behov är de bästa…:heart_eyes::grin:

Nej, men en del beror på att tekniken är lite grön ännu. Det är svårt att placera objekten helt korrekt i verkligheten nu.

Några rykten om nya Airpods? (Ej Pro)

Ny Apple Watch rådet det inga tvivel om.

Apple Watch Series 6 Listed as Keyword in Apple's YouTube Event Video - MacRumorsSkärmavbild 2020-09-09 kl. 11.14.09

1 gillning

Personligen så bryr jag mig inte alls. Väljer batteritid före 120 hz alla dagar i veckan. Men, att leverera ett flaggskepp 2020 som inte har det känns minst sagt underligt :thinking:

3 gillningar

Personligen så ser jag faktiskt ingen skillnad på en 60, 90 och 120Hz display. Hoppas att de levererar andra godsaker istället :blush:

Det har man mest nytta av i kombination med Parkingson’s. :joy::joy::joy:

2 gillningar