Allt som Apple presenterade den 15 september 2020 - Apple Watch Series 6, iPad Gen 8 & iPad Air med USB-C

Vad tror ni, blir det ny iPhone på tisdag?

  • Ja
  • Nej
0 röster

Oj, nu vet vi att de inte går att flytta en omröstning utan att den nollställs :frowning:

Sorry @iDrewn !!

1 gillning

Vi skyller på @Jite i vanlig ordning. :joy::joy:

1 gillning

Jag har svårt att se att Apple skulle fått så stora förseningar att de inte klarar att visa upp 12:an. Sedan kanske det tar lite längre än de senaste åren innan marknader som Sverige kan beställa.

1 gillning

Det vore helt klart märkligt då alla andra har lyckats tillverka och leverera.

2 gillningar

Chattade nyss med Telia i ett annat ärende och iPhone 12 kom på tal, så här säger de:


08:34:04 --- ##undef##

Men jag ska förnya mitt abb. när de nya iPhones släpps i höst, så har ni ett bra erbjudande då kan det vara aktuellt


08:35:29 ---- Linnea

Okej! Jo, de har ett event imorgon. Vill du anmäla dig till det så hör vi av oss med mer info?


08:40:37 --- ##undef##

Ni har inte hört om det väntas nya mobiler imorgon? De brukar ju släppa i september men 2020 har ju varit lite annorlunda.. :slight_smile:


08:41:40 ---- Linnea

Jo, men jag kan inte svara på om eventet innebär nya mobiler. Det är ett event med nyheter om eventuella datum :slight_smile:


De vet inte.

2 gillningar

Antagligen inte, men det är så de svarade i alla fall :slight_smile:

Om folk på mobiloperatörernas kundtjänst visste vad som skulle presenteras imorgon skulle det läcka ut direkt. Det funkar inte så. :wink:
Dom vill bara rida på hypen.

3 gillningar

Det vet jag, men alltid kul och se vad dom säger. Det har ju faktiskt hänt att vissa säger sig veta vad som ska komma :man_shrugging:

https://www.bloomberg.com/news/articles/2020-09-14/apple-s-first-major-product-launch-event-of-2020-what-to-watch

Det är ju inte vissa gånger, de säger ALLTID sig veta vad som kommer.

Det vi säger är att de ALLTID har fel och ingen egentlig aning :slight_smile:

2 gillningar

Siri har namnsdag i dag (i Sverige) men det kanske är lite väl långsökt att Apple skulle ha koll på det. Kul sammanträffande dock.

Tim är uppe tidigt som vanligt. :joy:

Butiken nere!

Edit: I Sverige med: Apple Store på nätet - Apple (SE)

Har det förekommit några rykten om nya Airpods? (Ej Pro)

Nästa år har jag sett för AirPods/AirPods Pro. AirPods Studio verkar komma under hösten.

1 gillning