Om ni springer på ett band till Apple Watch som ser ut så här i någon färg och inte kommer från SWISST, pinga mig är ni snälla.
Tack för tipset! Så, oplanerat råkade bli en sådan och ett 3-pack Hue Essential A60 – E27.
Just Swisst var ju dock på rea nu.
Bra pris på dessa nu
Läste det här: CONSUMER WARNING! Do not buy Swisst bands or products | MacRumors Forums
Men vet inte hur bra eller dålig den där shopen är.
Om någon springer på ett kanonerbjudande på ett Logitech MX Keys eller ett Logitech MX Mechanical så pinga mig omedelbums!
Vad är kanon? Jag hade bevakning på mx keys har fått lite notiser om sänkningar
Såg ett erbjudande häromdagen på en fyndvara för 700kr, det skulle jag ha slagit till på men kom nåt annat i vägen, så när jag skulle tillbaka och köpa det så hade det försvunnit.
power, komplett och elgiganten har de för 649.
Nja, det var jag som skrev fel kanske, det är Logitech MX Keys S som jag är ute efter, det verkar vara 890 spänn överallt just nu. Måste ha numpad, klarar mig inte med minivarianten till jobbdatorn.
Aqara temp-och fuktsensor för 149 på webhallen
Hittade en fyndvara på elgiganten för 550 spänn, kanske klarar mig med ett mini trots allt. Fanns iallafall i silver som jag helst ville ha.
Man gör ju det – så sällan de där nummertangenterna används.
Använder det typ när jag jobbar med budgetark i Excel, men det är inte vardagsmat. Annars är det när man ska använda kalkylatorn som det kan vara nice. Vi får se, tror att jag använder det där mindre än jag kanske trodde från början. Klarar mig ju med MBP tangentbordet privat iallafall.
Blir något med Sonys mobila flaggskepp, man får se hur mycket billigare:
Trodde Sony hade lagt ner sin mobiltillverkning, men där ser man.
Jo märket är i princip osynligt numera. Ingen försäljning via Telia, Elgiganten längre. Endast via egna webbshopen.
Intressant!
Läste lite om deras flaggskepp och det var ganska delad kritik, vad gör att du väljer att köpa den?
Haft Sony tidigare, men ska nog inte köpa denna. Är så pass litet märke numera. Vilket gör att det blir lite urval av skal och fodral. Vill också känna och klämma på en mobil rent fysiskt och se hur man gillar enheten innan ett ev, köp. Förr kunde man det med Sony. Omöjligt nu med bara onlineförsäljning.
Ville slå till, sov på saken och nu är den inte på rea längre - trots det är idag som är Black Friday ![]()
Var visst ett begränsat antal…