Xiaomi presenterar en smart airfryer

Från sajten:
image

Xiaomi har idag presenterat en del nyheter och den som sticker ut lite är en uppkopplad varmluftsfritös. Mi Smart Air Fryer bjuder på en mängd coola funktioner.

Mi Smart Air Fryer 3.5 L är en uppkopplad varmluftsfritös som ska förenkla vardagen och matlagningen för dig. Det rör sig alltså om en smart airfryer som har tillgång till mer än 100 recept i den medföljande appen.

Mi Smart Air Fryer 3.5L

Intresset för varmluftsfritöser har vuxit på senare år i takt med en hälsosammare livsstil eftersom den varma luften friterar hälsosammare än en oljefritös. Resultatet är nyttigare mat och enklare tillagning och den kommande airfryern från Xiaomi rymmer 3.5 liter. Maten tillagas i temperaturer mellan 40°C och 200°C.

Röststyrning såklart

Utöver funktioner som fjärrstyrning och schemaläggning upp till 24 timmar i förväg kan den givetvis också röststyras. Stöd för Google Assistent och Amazon Alexa finns så du kan lugnt fixa till lite krubb från soffan eller hängmattan om du känner för det.

Mi Smart Air Fryer 3.5L

Rekommenderat pris är 999 kronor och den börjar säljas på Mi Store under augusti månad samt från utvalda återförsäljare.

Källa: Pressmeddelande

Varmluftsugn så sparar ni 1000 kr

2 gillningar

kommer köpa för är less på allt skriverier om hur bra de är… need to try it.

denna är ju på inköps listan…

Det ena behöver inte utesluta det andra. :laughing:

1 gillning

Gjorde samma sak, besvikelsen var total.

1 gillning

Cool men helvete så ful den var :cold_face:

1 gillning

jo…men ibland får man bita i det sura äpplet…

misstänker det också… olja är svårslaget

1 gillning

Men va fan den är ju både röst och appstyrd, det är inte din varmluftare antar jag. :joy::joy:

Min fru håller inte med dig! Hon skriker alltid och frågar när maten är klar :joy:

1 gillning

Köp & testa. Följer du @Marcus_Attefors dåliga råd så köper jag den av dig.

1 gillning

Men då är det ju du som är röststyrd. :joy::joy:

1 gillning

Exakt så!

Need to fry it™

1 gillning

visdomsord

giphy

2 gillningar

Hoppas det kommer ett test på den snart för priset var ju väldigt lockande om man jämför med dom andra aktörerna.

Nu när alla i bubblan inkl jag men förutom en viss duo i Team Polestar (:rofl:) hunnit köp en sån här så undrar jag om någon tillsätter olja i maskinen? Jag kör främst pommes i och det har funkat rätt bra utan olja. Vet dock inte ens var man skulle tillsätta oljan eller om tanken bara är att man slungar potatisen i olja innan?

Ingen olja om man kör köpta pommes i påse.