Volvo-modeller

164:an är liksom två bilar i en. Fronten och huven känns som från en äldre bil än baken (efter A-stolpen) som är mer lik 140-modellen. Tror det beror på att de ville ha en sexa i den. Direktörsvagn!

4 gillningar

Tänkte främst på paraplyerna och Gtb,:wink:

1 gillning

Jag har ägt en Volvo i hela mitt liv och den saknar jag inte. Grön, ful 460 som iofs gick fint men skämdes att åka runt i den. Har visst bara två bilder på den också och det är inte så konstigt, men gick bra att bogsera finare bilar med :joy:

bild bild

Haft en äcklig Ford också och har tummen mitt i handen så det är viktigt med en kompiskrets som vet hur man löser saker :joy:bild

4 gillningar

Du har ingen framtid som bilhandlare iallafall. :joy::joy::joy:

Hoppas du köpte hängslen för likviderna de inbringade vid försäljningen. :joy::joy::joy:

6 gillningar

Haha inga som helst planer på bilbranchen :joy:

1 gillning

400 -och 300-serien är inte Volvo :sweat_smile:

2 gillningar

Nej det är som att en pensionär har skitit ut en bil. Men fick den av morfar när jag var ung så skall inte klaga. Den tog mig på många resor i ungdomens dagar. 3000 mil hade den gått också haha.

1 gillning

Jodå, bilbältena gjordes i Klippan. :joy::joy::joy::joy:

3 gillningar

Haha, läste en intervju med en Volvochef. Han ville samla in alla i 300 och 400 serien och skrota dem. De förstörde och förfulade Volvos rykte. :laughing:
Gammalt DAF-skäp. :sweat_smile:

3 gillningar

OMG VILKEN HUNK, vill ju bara humpa dig!