Vilken teknikväska har ni?

Är ju ute efter ny. Den jag köpte från Harber London var tyvärr för liten men annars perfekt.

Ryggsäck.

Kan denna vara något: https://gastonluga.com/se/splash-black

Finns i en större variant också.

Verkar kännas liten när man kollar youtube.

Tack för tips.

1 gillning

Jag har föregångaren till denna : Timbuk2 Spire Laptop Backpack 2.0 | Lifetime Warranty

Väldigt nöjd med den (undrar om jag kan ha nämt det i en annan tråd, eller tidigare i denna ? :roll_eyes:)

Men den har plats för laptop 15” kanske up till 17”, i ett stort fack.

1 gillning

Jag är ute efter en kameraväska där man typ skulle ha kameran längst ner i väskan, och sedan i överdelen kan man ha som vanlig väska. Likt Peter Mckinnons väska (se bild) men den är inte anpassad till att även ha laptopen med sig.

Någon som har tips?

1 gillning

Dags att liva upp denna tråden igen.
Är det någon som beställt ifrån Nordace? Får man tull?

Försöker hitta en stilren ryggsäck att kunna ha dator i samt kunna packa typ 20l.
Kunna ha en weekend utan att behöva ha mer packning typ… blir inte klok.

Har inte fått tull de två gånger jag beställt från Nordace

1 gillning

Fick inte heller betala tull när jag köpte min Nordace.

1 gillning

Kan fortfarande inte bestämma mig dock.

Tänker antingen Nordace eller Samsonite.
Nordace ser flimsiga ut, som att dom ingen struktur har typ.

Enda jag stört mig på med min Nordace är att den har vält några gånger (en gång ramlade den ner från en diskbänk men jag hade tack och lov ingen dator i den då).

Det gör min Samsonite också tyvärr.

Vad har du för du för rygga?

Jag stavade fel på vält. :flushed: Hatar redan den här månaden.

1 gillning

En Spectrolite

2 gillningar

Lider med dig, håll ut...bara 29 1/2 dag kvar

1 gillning

Funderar på denna

De behöver uppdatera produktbilderna. Vem har en laptop med dvd-läsare i dag?

Samsonite brukar alltid vara ett bra val. Kan även tipsa om att har du Benify via jobbet, så brukar Samsonite ha rätt bra rabatter där. Har för mig att det var typ 30% off på hela sortimentet sist jag kollade.

Jag köpte min på Samsonites outlet på Hede Fashion Outlet i Kungsbacka, så har man vägarna förbi där så kan kolla in vad som finns

2 gillningar

Jag har samma fast storleken mindre och kan inte minnas den tippat över någon gång. Men det kanske beror på hur och hur mycket man lastar den.