Vilken teknikväska har ni?

DB ger sig aldrig. Otrolig imponerad av kvalitén. Har haft 2 sedan 2016 och är fortfarande i bra skick.

Jag ska köpa en till strax. Frugan vill ha min 25L (som jag köpte nyligen) så jag köper en 30L för större laptops tänkte jag. :nerd_face::heart_eyes:

2 gillningar

Japp det är den delen som selarna sitter på, jag trodde också det var andra sidan. Men när man granskar bilden så ser man den lilla öglan i överkanten som är till för att hänga den på en krok. Så har man lastat lite i det stora mittfacket så står den nog bra på golvet när man öppnar den.

1 gillning

Min väska från Harber London skickas från Spanien. Borde man slippa tull?

Ingen tull från Spanien så du är safe.

1 gillning

Någon som vill lägga upp bilder på sin Nordace? :smile:

Kolla youtube annars så får du riktigt med info.

Har gjort det men tycker ändå inte det ger en hel bild.
Eller så är dom så sladdriga som dom ser ut. :no_mouth:

Låter inte bra.. @Zop får ge analys sen.

Min är på väg så jag kan fota den i alla vinklar när den kommer. Eventuellt fastnar den i tullen först för de skickas från någonstans i Asien.

1 gillning

Do it!

Ska försöka komma ihåg att göra det ikväll. Har en Sienna och en Sienna II

1 gillning

Blev ingen Siena II för mig på grund av att den inte erbjöds i någon färg jag gillar. Förstått att den har några trevliga förbättringar annars.

1 gillning

Gärna! Tvåan ser väldigt fin ut så skulle uppskatta det. :relaxed:

Vet om jag kallar den teknikväska men det är alltid rätt mycket teknik i den, laptop, iPad, Kindle, Mophie och diverse kablar, men jag älskar läder som kan åldras fint så jag har två ryggsäckar från Fossil:, en brun och en svart. Den bruna är typ sju år gammal och den svarta runt fem och dom håller stilen bra.

1 gillning

Idag kom min Harber London. Riktig premium och helt perfekt.

Tyvärr kändes den för liten för mig så får skicka tillbaka han.

Letandet fortsätter. Någon som vet en väska med lika få fack hojta !

Någon som vet vad väskor kallas där man öppnar dom uppe på? Dvs man kollar rätt ner i väskan ovanifrån.

Handväskor? :sunglasses:

2 gillningar

Får väl skaffa det. Var längesedan en man var en man.

3 gillningar

Eller BigBag. :joy:

Top loaded? På vad för typ av väska tänker du på, ryggsäck , duffelbag eller vad