Vilken teknikväska har ni?

Jag tror nog det har mer med min lastning att göra, två datorer och iPad i bakre facket och ibland lite lite saker längre fram. Så har aldrig sett det som ett problem men visst har det hänt

1 gillning

Nu behöver jag verkligen en ryggsäck.
Ska till Stockholm med jobbet i nästa månad och jag har hellre rygga än rullväska.

Den behöver hålla min laptop samt ha plats för kläder och sån skit.
Det är två nätter då borde räcka med en rygga.

Kan tänka mig att spendera 2000 men helst mindre.
Vad säger ni?

Den där Samsoniteväskan du länkade själv tidigare i tråden då?
Annars kan jag rekommendera Targus, har haft några olika varianter på dem själv och de har funkat bra allihop. Dessutom väldigt bra pris på dem, de flesta kan du få under tusenlappen.
Här har du ett batteri att välja på:
https://www.pricerunner.se/cl/1196/Vaeskor?man_id=492&attr_55172296=57124905

Backpacks and Bags | Herschel Supply Company - kört med deras väskor. Bra kvalitet.

1 gillning

Haha kul att du nämner dem. Har en kompis som kan prata sig varm om de där väskorna. Första gången jag såg honom med en sån var när vi skulle ut och resa, vi skulle vara borta en vecka och han dök upp till Arlanda med bara en sån där rygga. Förvånansvärt god plats i dem. De ser inte mycket ut för världen, men de verkar ju vara bra iallafall :slight_smile:

Douchebags!
Jag har bland annat en Ramverk 21l och i det datorfacket går det inte en 15” (HP z book 15-16” får man vickla in men de går)
Övre facket är smidigt för extra småplock, finns en mesh ficka med en liten krok jag brukar sätta fast nycklarna och airtag i så jag vet vart de är
I stora facket får det enkelt plats 2 nätters packning och dom mesh fickorna i stora facket kan man ha lite blandat lösa grejor eller smutstvätt
Smidigt att vika jacka eller hoodie i remmarna på ryggen eller trä dom över handtaget på en rullväska

1 gillning

Väldigt bra väskor. :slight_smile:

1 gillning

Jag har en sån här Bobby, med en massa anti-tjyv saker. Funkar bra för en till två dagar.

Kör fjällräven- räven 28 L

Den där såg intressant ut. Vilken storlek kör du?

Har haft min Little America (standard, dvs 30l) sedan 2015. Odödlig. Varit med på dagsturer i skogen. Funkar som weekendväska plus bra plats för laptop.

1 gillning

Ska du ha den till telefonen? :rofl:

Man vill ju inte stjäla din.

2 gillningar

Beställde en Zeeksack, får bli bra.

6 gillningar

Ser bra ut, med den kommer du känna dig trygg i Kungliga Hufvudstaden, varmt välkommen. :smiley:

Hahah ja vi får se hur bekväm jag kommer känna mig. :sweat_smile:

1 gillning

Glöm inte att alla hatar en om man har ryggsäcken på ryggen i kollektivtrafiken. Man tar av sig den och håller den i handen när man kliver på buss, tunnelbana och pendeltåg.

4 gillningar

Fullt medveten, har jobbat i götlaborg i flera år.

Kommer förhoppningsvis inte åka någon kollektivtrafik, vi kommer nog vara rätt centralt.

2 gillningar

Bobby Hero Regular.

1 gillning

Har en Ramverk 26L och den får jag också tråckla in datorn i datorfacket vilket känns lite tråkigt men i övrigt en fantastisk ryggsäck. Rymmer massor!

2 gillningar