Vilken teknikväska har ni?

Verkar som att @Cherry – inte kommer använda den. Vill du prova den och sedan eventuellt köpa den om attraktionskraft uppstår?

Det hade varit intressant. Prislapp?

1 gillning

Vi löser något om du gillar den – kan du komma överens med frakten med @Cherry först?

1 gillning

Jag PM ar honom.

2 gillningar

Helvete, där blev man 2K fattigare. :joy::joy:

1 gillning

Efter två års letande kanske jag hittat min vinnare..

Någon som har den?

Edit, beställd i färgen Olive.

2 gillningar

Lite komiskt då jag satt hela förra helgen och letade efter en Samsonite Spectrolite 3.0 Laptop Backpack 14.1 Inch Deep Blue som var slut överallt. Hittade en till slut hos The Green Little Bag i Holland efter ett idogt letande. Tittar jag nu så finns den i lager hos Samsonite Sverige och hos en massa handlare. Så kan det bli, min blev en 50 lapp dyrare och kommer i veckan men det kan jag stå ut med. :joy::joy::joy:

4 gillningar

Olivgrön är den färg jag gillar bäst & mörkblå på andra plats. :+1: Den ryggan du beställt verkar helt ok.

1 gillning

Hade det svarta varit mörkbrunt så hade jag beställt den. Nu får den 4 av 5 och jag letar vidare.

2 gillningar

Mocha duger väl åt dig, blir snart mörkbrun och du inte tvagar den. :joy::joy:

Hur resonerar du kring att det är så få fack? Finns inte risken att det mer blir som en påse med en massa saker huller om biller längst ned? Eller har du alltid ett begränsat antal prylar i ryggan?

Är du inte rädd för att väskan blir instabil då man ska ha datorn i "locket"? Dels kommer ju den tyngsta prylen en bit ut från ryggen och när man öppnar väskan riskerar kanske väskan att välta eller vilja välta.

Jag har ju en iPad 12'9 och den kommer att ligga i facket mot ryggen.

1 gillning

Det jag är ute efter. Har endast iPad Pro och AirPods Max. Samt lite kablar.

Vill ha så få fack som möjligt.

1 gillning

JA, då funkar det ju bra. Såg bara reklambilden att det verkar vara tänka att ha datorn i locket.

Då måste den vara perfekt. Otroligt snygg.

2 gillningar

Ja hoppas det kommer bli perfekt! :slight_smile:

Blev en mörkgrön Nordace Siena för mig.

5 gillningar

Inga diskreta färger där inte. :joy::joy:

1 gillning

När/om min DB Scholar ger sig så kommer det nog bli en sån Nordace Sienna för mig också , ser riktigt bra ut :ok_hand:

2 gillningar

Då landade Samsoniten. @xms67 datorfacket var närmst mot ryggen.

9 gillningar

Låter fint. Det var den här produktbilden jag reagerade på i länken du delade.

1 gillning