Vilka earbuds ska jag köpa?

Det här klickandet gör ju inte att AirPods Pro direkt åker uppåt på listan… :grimacing:

De är helt fantastiska, när de funkar :slight_smile:

Är inne på mitt andra par som gör samma sak. Börjar bli riktigt trött på AirPods Pro nu. Framförallt med tanke på priset…

Jag väntar på en ny version av vanliga AirPods. Gillar inte in-ear har jag kommit fram till.

De behövs som sagt inte bytas ut, det är inget hårdvaruproblem. Men får ni de utbytta så gör det ju så klart inget :slight_smile:

1 gillning

Fick mina utbytta i somras pga det

Både jag och frugan gillar verkligen AirPods Pro. Kanon för telefonsamtal (både ljud och mic), noice cancelling helt ok och transparency är en gudagåva både på kontoret och när man är ute med hunden.

Har visserligen fått dom utbytta en gång pga knaster men det var ju en vanlig barnsjukdom så snabbt och lätt och enkelt på Apple Store i Täby.

Frugan köpte ett par Beats Studio Buds. Hon kör iallafall Windows så att dom automatiskt byter var inte nödvändigt för henne. Kanske är det en vanesak men hon är oerhört frustrerad av att “knappen” sitter på utsidan och hon råkar lägga på telefonsamtal när hon justerar budsen.

1 gillning

I mitt fall var det dock det :slight_smile: Började som ett klickande ocj sen sprakade istället.

Hur menar du då “i ditt fall”? Det jag påstår kommer från Genius-personalen på Emporia, vad menar du skulle visa på motsatsen?

De fixar det i butiken på två minuter, vilket de också gjorde med mina, då det är att de hamnat i osync.

Det jag menar är att det som började som ett klickande ju övergick till ett sprakande ljud. Lämnade in dem hos Apple och frågade sedan vad problemet var, då svarade de att det var ett hårdvarufel och att jag har fått en ny AirPod. Samma sak sade de båda gångerna.

Jag har Powerbeats pro, men micken är tydligen bedrövlig, folk hör mig skit dåligt. Är det så eller är det fel på dom?

Väääänta lite nu - lade du in korrekt affiliatelänkar själv @xms67 ? :smiley:

1 gillning

Det kan jag absolut inte tänka mig…:sweat_smile:

Enligt min mening ska man inte behöva springa till Apple en gång om året för att få en lur utbytt eller att de ska göra någon mjukvaru-voodoo när man betalar 2000:-

Blir något annat för mig nu. Vet dock ej vad ännu :wink:

3 gillningar

In-ear eller öronsnibbs-varianter?

Spelar inte så stor roll men ANC upplever jag blir bättre med in-ear.

Absolut mest valuta för pengarna är Freebuds Pro - bäst är förhoppningsvis Jabra 85T.

1 gillning

Jag håller nog också Jabra Elite 85t som de bästa. Måst nu bara vänta på att Elite 7 Pro når marknaden. Sedan är jag sjukt sugen på B&W PI7 men det är mer vill än behöver i villhöver. Tror JAbra har bättre mikrofoner och på den här ljudnivån duger Jabra så då blir mikrofonerna avgörande.

Får Elite Pro 7 om ett par dagar, kan testa dem snabbt och återkomma om skillnaden är stor mot 85t!

1 gillning

Det vore ju fantastiskt…:pray: Du gjorde aldrig en test av B&W PI7? Visst hade du möjlighet till det?

1 gillning