Vilka är med på en resa till ett hälsosammare liv?

Ne :slight_smile:

3 gillningar

Mår aldrig illa av popcorn.
Det är dessutom något av det bästa som finns. :heart:

2 gillningar

Precis kommit hem från 1 timme padel.
Imorgon blir det 1 timme badminton innan jobbet.
Onsdag padel igen.
Eventuellt golf på torsdag.

Ser ut att bli en bra vecka!

6 gillningar

Var och simmade i helgen med sonen för att fräscha upp hans kunskaper inför simtest i skolan.

Insåg hur mycket jag gillar att simma. Kanske skulle ta tag i det på allvar

7 gillningar

Förra veckan resulterade i tre gympass. Hoppas att den trenden håller i sig.

6 gillningar

Börjat cykla till jobbet. Var lite ”rädd” för att man skulle komma till jobbet helt svettig. Men det funkar bra

5 gillningar

-7 kg på vågen sedan Januari startade! Men snart får det vara bra med nedgång... Vill inte bli en sparris :rofl: Nästa vecka är det slut med nutrilett på vardagarna...

9 gillningar

Vamos!

1 gillning

Grymt jobbat! Akta bara så att du inte tappar allt för mycket muskler.

1 gillning

Aldrig varit speciellt mycket för muskler, så det är lugnt :rofl:

2 gillningar

Bara käkmusklerna funkar så är man nöjd. :joy::joy:

3 gillningar

Ja dem har ju vilat tillräckligt nu, så bara pått igen!!!

5 gillningar

Med nutrilett så är väl där som det stora tappet har varit. :grin:

En liten uppdatering från mig, tränar cirka 6 dagar i veckan. Börjar även verkligen uppskatta morgongröten som synes nedan, med lite blåbär i så blir det himmelskt gott! Har i stort sett bara ätit nyttigt, tagit bort potatis/pasta/ris/bröd/socker och käkat protein och grönsaker till lunch och middag varje dag, samt dragit ner alkoholkonsumtionen till en dag i veckan. Har börjat märka stora skillnader i kroppen, har kanske inte gått ner jättemycket i vikt, men har tappat 11cm runt midjan sedan början på december, min vilopuls har sjunkit från 65 till 55 slag per minut, känner mig mycket piggare och trivs allmänt bättre med mig själv. Kommer helt klart hålla i detta.

10 gillningar

Precis inkommen från en 3km-ish promenad i 0-gradigt duggregn :cold_face::cold_face::cold_face:

2v kvar till operation, funderar på att köra nutrilett de sista 2v sen ALDRIG mer :joy:

3 gillningar

Tre veckor utan godis/choklad nu men inte kommit igång med någon träning än.
Ni är alla så duktiga! Känner mig kass.
Motivationen finns inte riktigt där bara.

Men åt ofta skit innan när jag var stressad och annat så det är ju i alla fall något. :woman_shrugging:

9 gillningar

Kosten är det viktigaste så känn dig inte kass!

1 gillning

Tack❤️

1 gillning

Exakt. :joy::joy:

Vad ska du operera?