Vilka är med på en resa till ett hälsosammare liv?

Del 2 av en 360 graders bukplastik :slight_smile:

Del 1 gjordes för 10mån sedan. Då tog jag bort överbliven hud på magen och sydde mina magmuskler

Nu del 2 så ska snittet förlängas hela vägen bak på ryggen och plocka bort hud runt midja och ländrygg :slight_smile:

Kort sagt, snittas 360 grader runt midjan och massa hud avlägsnas :slight_smile:

Allt för att jag gick ner ca 40kg för 7år sedan och huden ej hängde med :slight_smile:

10 gillningar

Inte för att jag behöver en sådan operation men för den nyfikna. Vad kostar kalaset?

1 gillning

Frågar åt en kompis? :joy::joy:

Kolla lönespecen. :rofl:

Jag ger 120kkr för hela kalaset:

Del 1:
Stor bukplastik m sydda magmuskler
Fettsugning av midja + ländrygg
Fettsugning hals + haka

Del 2:
Fortsatt 360 bukplastik (midja + rygg)
Mindre stusslyft :wink:

Lidit psykiskt i många år så för MIG kommer det här förändra mitt liv till det positiva iaf :slight_smile:

9 gillningar

Haha nä inte än iaf, än är jag inom räddning utan operationer :sweat_smile:

Då har du fan råd att kabla hela huset. :joy::joy::joy:

Gott när det är klart, förstår att det kan ta på psyket.

Kul att du delar, stark jobbat att hålla kvar viktnedgången!!

1 gillning

Det är ju just det jag inte har råd med nu ju efter det här :joy::joy::joy:

Men jo. Det ska bli en bra lösning på det med!

1 gillning

Absolut. Är väldigt öppen av mig och har inga problem att prata oavsett vad det gäller :). Kan uppdatera under tidens gång :wink:

2 gillningar

Jag är på 1 februari, ett nyårslöfte är ju inte ett nyårslöfte om man inte totalmisslyckas hela januari :smiley: Släppa snusen och godiset samtidigt var lite för mastigt, men nu är nikotinet borta (för denna gången :upside_down_face:) så nu kör tar vi träningen och maten!

6 gillningar

Dagens gympass avklarat, det verkar som att flera nyårslöften har brutits här i stan för det var inte många själar där och svettades idag :slightly_smiling_face:

Såg även i telefonen att jag måste stänga ringarna en gång till i januari för att få min belöning i form av en "medalj", det blir väl ett besök på gymmet även imorgon antar jag.

3 gillningar

6 gillningar

Måndag = Padel det är sen gammalt.

Första gången med Apple Watch på. Kul att få lite mer statistik.


2 gillningar

Precis vad jag alltid sagt. :joy::joy:

Då var mitt program klart får börja något annat program imorgon.

2 gillningar

Januari gick si så där. Många affärsresor med resturangmåltider och dekadenser. :face_with_spiral_eyes:

Men....i dag var jag ute och sprang för första gången på evigheter :sunglasses:

2 gillningar

Sista vardagen med nutrilett börjar lida emot sitt slut, jävlar så skönt!

3 gillningar

Jag tänkte gå ner till 3 bakelser på lördagen & en halvliter vaniljsås på Söndagen. Vi får se vad det ger. :joy::joy::joy:

4 gillningar

Hur mycket vaniljsås måndag-lördag? 1l/dag?