Känner inte snubben och vet heller inget om ifall han vet vad padel är eller ej.
Har F1TV fixat en app för AppleTV ännu?
Nej, ingen app för casting öht. Uselt.
Det var några år sen Eje kommenterade.
Jag är sugen på att dra det till ARN. Flera som gjort det redan
Kan du ju göra men ARN är pussys, de har noll makt. Bolagen kan högaktningsfullt strunta i vad ARN säger om de vill.
Det enda som biter är att gå den juridiska vägen. Borde ju inte vara så svårt för någon engagerad att samla många personer i samma sits och leta juridiskt ombud därefter.
ARN’s utslag är ju bara en rekommendation, inget de måste rätta sig efter. Dessa bolag klarar sig alltid, se bara när de blir av med kanaler under förhandlingar. Kunden drabbas och de bara beklagar på samma sätt som Postnord. Bara att köpa läget då man kan stånga sig blodig.
Jag kör skärmspegling på TV och sedan live data på en separat enhet. 2020 funkade det kanon för mig. 2019 var det bitvis dåligt
Yep, bara att se på Apples respons. Gillar man att hamna på svarta listan så är det enkelt, bara strunta i ARN.
Hur man kan bete sig på det sättet är rätt lustigt dock, handlar om spottstyver för bolagen för att inte hamna där.
Vilken sport man är intresserad av är ju som baken delad. Men du blandar nog ihop sport och idrott
Man får rätt kass upplevelse via skärmspegling vs. cast från en enhet till Chromecast/AirPlay.
Uselt är det att det inte finns.
Jag kan hålla med om att det borde finnas casting inbyggt. Jag skärmspeglar från min Note 10 plus till ChromeCast Ultra och det blir bra. Får se om det håller i sig i år
Blir bra, men vad kan du använda din telefon till under tiden du skärmspeglar?
Kanske passar bättre i sin egen tråd för F1TV/Pro.
Nej men då tittar jag ju på F1!
Annars kör via DeX så kan du använda luren samtidigt
De gånger jag har nyttjat ARN har företagen rättat sig
Oftast är det väl så om de är en smula seriösa men jag är tveksam om streaming bolagen brukar följa deras råd.