Med det priset så
Jag får precis som @Marcus_Attefors upp en ruta med nästa avsnitt. Sedan börjar en nedräkning när tio sekunder är kvar av eftertexterna och så startar nästa avsnitt.
Hmmm… Måste kolla detta närmare när jag kommer hem.
Tycker att det är oftare man vill ha igång nästa avsnitt än att man inte vill ha igång nästa avsnitt.
Röstar för den funktionen!
Bästa är om man kan slå på/av den funktionen.
Har inget emot den heller, men hade varit fint med en liten inställning (som de flesta andra streamingstjänster har) där man själv får välja om det skall vara på eller inte. Jag som har tinnitus behöver alltid lyssna eller titta på nått för att somna på kvällarna och blir ett gissel om man somnar till nått på HBO.
På iPhone och iPad kan man åtminstone sätta en timer i appen Klocka som utför ”sluta spela” när tiden går ut. Bästa lösningen jag kommit på.
Smart! Det ska jag göra då jag kollar via en iPad Mini!
Nu har jag kollat här hemma. När eftertexterna börjar åker dom upp överst i mitten och nere i vänstra hörnet dyker det nya avsnittet upp. Men efter 10 sekunder går eftertexterna tillbaka i fullskärm om jag inte gör något.
När sedan alla eftertexter är slut börjar det efterföljande avsnittet.
Men så långsam är inte jag utan antingen stänger jag av eller trycker inom 10 sek så nästan avsnitt börjar.
Det är ju inte som på Netflix där man typ måste vara Lucky Luke.
Jag får inte igång HBO Max idag på min ATV. Händer det för flera?
Fungerar här.
Fungerar för mig.
Konstigt!? Appen minimeras direkt när jag försöker starta appen. På telefonen fungerar det som det ska.
Ta bort appen och hämta den på nytt, det brukar hjälpa.
Det gjorde susen!
Nu finns L’immortale på HBO max
Lägger till direkt i listan!
Den borde ha släppts innan säsong 5 kan man tycka
Jag längtade verkligen till att HBO Max skulle ersätta bedrövelsen som var HBO Nordic. Men tyvärr blev det ännu en värdelös app. Vi har två profiler på vår och ”fortsätt titta” blandar friskt mellan kontona. Appen på Apple TV minns inte alltid vilket avsnitt som senast sågs, framför allt om man stänger av mitt i. Är det flera som har dessa problem? Blir helt lönlöst att hitta vilket avsnitt och vart i avsnittet man är varje gång…
Har inte testat profiler men har bara upplevt det med att den inte kom ihåg vart man var en gång. Var i en serie som jag började kolla på mitt i en säsong. Hade sett de tidigare avsnitten på en annan tjänst.
Nästa gång jag skulle fortsätta kolla på serien så hade HBO glömt bort att jag sett något överhuvudtaget på serien.
Efter det då har det funkat bra däremot.