Vi har fått en närmare titt på HBO Max

Jag upplever inga problem med profiler på Apple TV och den kommer ihåg exakt var jag är även om jag pausar mitt i ett avsnitt.
Jag använder själv inte HBO appen så mycket utan kör nästan allt i TV appen.
Däremot är ju HBO appen ganska buggig och ibland dyker ju innehåll upp som egentligen inte är tillgängligt i Sverige, men försvinner lika fort.
Sedan var ju textningen inte den bästa i början men det verkar blivit bättre.

1 gillning

Det som @ante beskriver händer mig ganska ofta. Men testade nu @Hakan_Ander sätt och då har det funkat utan problem!

1 gillning

Najs, tror ni de går under namnet HBO Max?

Frågan är om HBO MAX inte är det starkare varumärket.

1 gillning

Ska bli kul hur de löser det för oss som hoppade på deras livstidsprenumerationserbjudande. Avtalet hävs säkert och ett högre pris presenteras.

1 gillning

Alla utgår från det men då utgår man ju från att de gjorde det erbjudandet för vår skull och inte deras egna skull. Om det erbjudandet försvinner så försvinner ju också många prenumeranter – inklusive den här prenumeranten.

Men högre pris lär det ju bli och dealen var ju halva priset av vad övriga betalar per månad, inte ett specifikt pris.

1 gillning

Kanske fortsätter med 50% på det nya priset.

Japp D+ är ju dubbelt upp. HBO hade kanske redan en plan när de lockade till sig nya abonnenter.

HBO Max ökade sin kundbas med 635 000 nya kunder när det lanserades vilken jag inte tror dom vill förlora. Det kommer nog fortfarande vilja ha kvar sina kunder. :+1:t3:

Dessa siffror är nog för Norden.

Blir ca 28miljoner i månaden då

Men HBO Max finns i många mer länder och med olika pris beroende på betalningsviljan.

Spännande!

Ett sund företagsekonomisk tänk!

Blir säker HBO Max+ och där har vi säkert inga 50%-konton kvar! :grinning:

Ska bli interessant och se hur de paketerar. En annan som betalar dyrt för D+ för att kunna se Allsvenskan hoppas ju att allt kommer ingå i det paketet :wink:

Jag hoppas tvärt om, att man inte kommer få betala för sport man inte vill se. :grinning:

8 gillningar

Håller med!
Ingen sport i min TV som jag måste betala för :slight_smile:

2 gillningar

Det var väl halva standardpriset livet ut. Så höjer de så ökar priset. De höjer till 199 kr kanske :slightly_smiling_face:
Discovery plus är det något att ha förresten

Discovery+, usch. Det skulle få mig att backa från HBO helt och hållet. Det utbud som Discovery+ bidrar med är verkligen inte något som jag villa ha eller är beredd att betala extra för.