Nu snackar du om Amazon, där blir man avstängd fast kortet inte gått ut.
De har tagit knepet ett steg längre
Jäkla sugen på att kolla men jag är inte sugen på nån jäkla cliffhanger. Vill stå emot för att kunna se del 2 direkt efter.
Då får du nog vänta ett tag. Men inte för att spoila för mycket men det är ingen jättestor cliffhanger.
Ja det va väl 2023 den skulle komma?
Som gjort för att man ska ha glömt det mesta iaf. Räcker ju med några helger så har man glömt
Varför skulle de stänga avtalet, syftet med rabatten är ju att ha så många prenumeranter som möjligt
De gör ju inte detta för vår skull utan för deras skull.
Hoppas som sagt att jag har fel, men jag skulle inte bli förvånad om det dyker upp en ”fuling” om några år.
Haha, snacka om att ta ut förlusten i förskott
Absolut
Vi får se
Kul att HBO-introt inte går att streama, myrornas krig ser ut som en grå sörja.
Nu står det ”Strömmar video till en annan skärm” när jag försöker se på HBO Max på iPhone. Jag ser videon på iPhone men den texten ligger kvar över filmen.
Verkar vara när jag lyssnar i mina AirPods Pro. HBO Max har fått för sig att AirPlay av ljudet dit är att spela upp på en annan skärm.
Säger ju att de bara sminkat grisen HBO Nordic.
Det blir inte bättre för halva priset.
En film som finns på HBO Max US hade jag hoppats på skulle komma nu när vi har gått över till HBO Max i Sverige (I’Immortale - The Immortal). Men hittar den inte
@Hakan_Ander har du lyckats se den någonstans?
Om det är denna du menar verkar den inte finnas alls att se i Sverige. Gjorde en sökning i TV-APPEN men inget där heller.
Kan bekräfta att den inte finns på någon av de svenska streamingtjänsterna. Det är tyvärr ”finns i sjön” på den.
Måste man vara pirat för att se den då?