Vardagsekonomi

Ja ska man ha garage ska det ju vara uppvärmt.

Oj oj varmgarage hos oss kostar 295kr och laddplats för elbil kostar 350kr med obegränsad laddning.

3 gillningar

Kan tänka mig att det inte är helt gratis i oljelandet.

Sjukt alltså! Den summan får m a n nästan betala för att stå i stan en arbetsdag i garage :joy:

Är väl markpriser och efterfrågan som styr det?

OT men du vet att Dubai knappt har olja så det räcker för de som bor här…
Var många år sedan Dubai hade en större olje export

Que? :stuck_out_tongue:

Det var någon i inlägget ovanför som undrade om det gick att fixa så att bubblan slår på mörkt eller ljust läge utifrån vad man har för inställning på sin enhet.

Ahh I see!

Inte säker. Har nyligen sett att andra sidor och program gör det, så gissar på att det är rätt nytt att den kan känna av det.
Ska se ifall det är något jag kan fixa, men vågar inte lova något! :slight_smile:

2 gillningar

Meka inte för mycket så vi slipper döpa om dig till Lucas, mannen som uppfann mörkret. :rofl::rofl:

Haha, nej, var inte orolig, ska inte förstöra forumet igen :stuck_out_tongue_winking_eye:


on topic: har ingen lön, jag är egenföretagare (EF) :stuck_out_tongue:

1 gillning

Jag som trodde alla EF var miljonärer. :rofl::rofl:

Bara bilmekanikerna.

3 gillningar

Det är ett fattigt släkte. :rofl::rofl:

1 gillning

Jag fick erbjudande om garageplats vid jobbet 6500/mån. Om vi nu ska jämföra kostnader…:sunglasses:

Det är då man börjar fundera på om man ska ta en garageplats eller byta MacBook Pro varje år.

2 gillningar

Du slipper skrapa rutorna även i ett kallgarage. :wink:

1 gillning

Det är ju ett kap. Dygnsparkering ligger ju på 500kr i city.
Go for it :slight_smile:

1 gillning

Det var gatan eller varmt garage :slight_smile:

1 gillning

Har får mig att du sagt att du tar bilen till pendeltåget? Hur långt har du egentligen?