Det har ju visat sig vara väldigt svårt för Microsoft att komma runt sitt vanliga Windows – de har ju försökt i olika fomer, gärna med annan hårdvara (ARM) etc. Men det faller väl på att de inte riktigt har fokus på det hela – utan allt handlar om att sälja 360-licenser.
Frågan är hur det bli med kommande Xbox ryktades vara någon form hybrid. De förrsökte ju med de handhållna Windows Xbox-enheterna men det verkar ha gått så där faktiskt.
Men nu ä ryktet tillbaka till mer traditionell konsoll.